پورابراهیمی مطرح کرد:

پیشنهاد عدم الزام شرکت های صادراتی بورسی به پیمان سپاری ارزی

پیشنهاد عدم الزام شرکت های صادراتی بورسی به پیمان سپاری ارزی

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت:پیشنهاد می شود شرکت های صادراتی بورسی الزامی به پیمان سپاری ارزی نداشته باشند.


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت:پیشنهاد می شود شرکت های صادراتی بورسی الزامی به پیمان سپاری ارزی نداشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از خانه ملت، محمدرضا پور ابراهیمی  درباره بازار سرمایه گفت:چند نکته در خصوص وضعیت بازار سرمایه کشور تاثیرگذار بوده است که می توان به سیاست های ارزی دولت اشاره کرد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:انتظار این است در زمان تغییرات نرخ ارز،درآمدهای شرکت های دارای محصولات صادراتی مانند شرکت های پتروشیمی و پالایشگاه ها با تعدیل مثبت روبرو شوند.  

پورابراهیمی تصریح کرد:در حوزه شرکت های صادراتی باید زمینه فراهم شود تا شرکت های صادراتی بورسی بتوانند امکان واردات کالا و تجهیزات سرمایه گذاری و تهاتر کالا را داشته باشند.

وی ادامه داد:اصلاح سیاست های ارزی برای تحقق درآمدهای واقعی شرکت های صادراتی بورسی روی رشد سودآوری و افزایش قیمت سهام موثر است که این موضوع به تقویت بازار بورس منتهی می شود.    

پورابراهیمی افزود: باید به شرکت های صادراتی بورسی اجازه داد که با نظارت دولت در خصوص ارز خود تصمیم گیری کنند و امکان واردات کالا و تجهیزات سرمایه گذاری و تهاتر کالا را داشته باشند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:پیشنهاد می شود شرکت های صادراتی بورسی الزامی به پیمان سپاری ارزی نداشته باشند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا