غلامی در گفت‌وگو با ماین نیوز خبر داد:

افزایش ۴۰ درصدی ارزش سهام چادرملو در سال ۱۳۹۶

افزایش ۴۰ درصدی ارزش سهام چادرملو در سال ۱۳۹۶

گروه معادن >سنگ آهن - رئیس اداره امور سهام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از افزایش 40 درصدی ارزش سهام این شرکت در سال 1396 نسبت به سال قبل از آن خبر داد.

امیر غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز با اشاره به اینکه بازار سرمایه در اوایل و نیمه سال قبل از روند مثبتی برخوردار بود و شرکت چادرملو نیز از این روند مثبت برخوردار شد و توانست سود مطلوبی را عاید سهامداران خود کند، افزود: علاوه بر این روند مثبت و با توجه به افزایش سرمایه چادرملو در مجموع ارزش سهام این شرکت در سال قبل حدود 40 درصد نسبت به سال 1395 افزایش یافت و کسانی که در افزایش سرمایه شرکت کردند توانستند از این رشد ارزش سهام حداکثر سود را ببرند.

او با اشاره به اینکه طبق دستورالعمل سازمان بورس وظیفه پیش‌بینی سهام از دوش شرکت‌ها برداشته شده است، افزود: براین اساس افشای اطلاعات تنها از طریق صورت‌های مالی سه ماهه انجام می‌شود و سهامداران می‌توانند با استفاده از گزارشات مدیریتی خود نسبت به پیش‎بینی آینده وضعیت شرکت اقدام کنند.

غلامی افزود: البته با توجه به افزایش ظرفیت تولید گندله و فولاد در کشور بطورکلی چشم‌انداز صنعت سنگ آهن ایران مثبت ارزیابی می‌شود که شرکت چادرملو نیز می‌تواند از این چشم‌انداز منتفع شود. احساس من نیز بر این است که شرکت‌های بزرگ بیشتر تمایل دارند که سهام شرکت چادرملو را داشته باشند یا آن را حفظ کنند.

گفت‌وگو از محمدامین به‌آبادی
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا