طی هفته گذشته رقم خورد؛

معامله بیش از ۵۲۰ هزار تن انواع محصول در بورس کالای ایران

معامله بیش از ۵۲۰ هزار تن انواع محصول در بورس کالای ایران

طی هفته منتهی به ۲ شهریور ماه، حدود ۵۲۰ هزار و ۹۶۵ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶ هزار و ۴۱۶ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت .

 

 در هفته معاملاتی منتهی به 2 شهریور ماه، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۵۹ هزار و ۸۶۷ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۲۲۷ میلیارد ریال به فروش رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از بورس کالا، طی هفته منتهی به ۲ شهریور ماه، حدود ۵۲۰ هزار و ۹۶۵ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶ هزار و ۴۱۶ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت .

در آخرین هفته مرداد ماه، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۰۵ هزار و ۷۴۲ تن انواع کالا به ارزش هزار و ۵۶۶ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار، ۱۶۵ هزار تن سنگ آهن، ۳۴ هزار و ۴۲۶ تن فولاد، ۶ هزار و ۱۷۰ تن مس، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۶ تن کنسانتره فلزات گرانبها از سوی مشتریان خریداری شد.

در این تالار، ۱۰۴ هزار و ۵۹۴ تن قیر، ۵۵ هزار و ۴۵۴ تن مواد پلیمری، ۶۵ هزار و ۲۰۰ تن وکیوم باتوم، ۸ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۲۳ هزار و ۵۸۷ تن مواد شیمیایی، ۲۷۰ تن گوگرد، هزار و ۱۲ تن روغن پایه و اسلاک واکس و هزار و ۲۵۰ تن عایق رطوبتی خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در آخرین هفته مرداد ماه، شاهد معامله ۴۹ هزار و ۴۲۳ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۵۵۶ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۳ هزار و ۹۳۸ تن جو دامی، ۳۷ هزار و ۶۵۹ تن گندم، ۶ هزار و ۶۰۰ تن شکر سفید، ۶۰۰ تن ذرت، ۵۵۰ تن کنجاله ها و ۸۳ هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی مشاهده شد.

در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، ۲ هزار تن پتاس (کلرید پتاسیم)، ۸ هزار قطعه جوجه یک روزه تخم گذار ، ۱۰۰ تن شیر خام، ۳ هزار تن ضایعات فلزی و ۸۲۵ تن کنسانتره فسفات داد و ستد شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا