در معاملات امروز بورس تهران؛

سبزپوشی تمام شاخص های بازار سهام

سبزپوشی تمام شاخص های بازار سهام

امروز گروه های فرآورده های نفتی، فلزات اساسی و خودرو با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعت قرار گرفتند.

در داد و ستدهای روز جاری شاخص کل با رشد 219 واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در داد و ستدهای روز جاری شاخص کل بورس با رشد 219 واحدی به عدد 94 هزار و 796 رسید.

در معاملات روز جاری بورس تهران سرمایه گذاران بیش از 887 میلیون برگه سهم، حق تقدم و سایر دارایی های مالی را در بازار دست به دست کردند که ارزش این مبادلات بیش از یک هزار و 930میلیارد ریال بود و در 41 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

در بازار امروز تمام هفت شاخص بورس صعودی بودند. شاخص کل 219 واحد رشد کرد و شاخص های بازار اول و دوم به ترتیب 235 و 56 واحد بالا رفتند.

نمادهای فولاد مبارکه ، خدمات انفورماتیک، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و پتروشیمی پردیس امروز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص ثبت کردند. این در حالی بود که ملی مس امروز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشت.

امروز گروه های فرآورده های نفتی، فلزات اساسی و خودرو با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعت قرار گرفتند.

صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای صنایع‌جوشکاب‌یزد ،آلومراد، ریخته گری و تراکتورسازی ایران و حفاری شمال بود.

در مقابل نمادهای نیروترانس، قند نیشابور ، الکتریک خودرو شرق ، قند ثابت خراسان و صنایع بهشهر ایران با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات نشستند.

سرمایه گذاران بورسی امروز برای خرید اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، صندوف درآمد ثابت امین یکم ، گروه صنعتی بارز و صکوک مرابحه سایپا بیشترین تقاضا و سنگین ترین صف های خرید را ثبت کردند.

در مقابل نمادهای اوراق مشارکت شهرداری تهران، اوراق صکوک گل گهر، اوراق صکوک سایپا و اوراق اجاره گل گهر مشهد با بیشترین عرضه و طولانی ترین صف های فروش به کار خود پایان دادند.

در پایان معاملات امروز بانک صادرات با معامله 47 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات را داشت. پالایش نفت تبریز نیز با معامله 90 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را ثبت کرد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا