صفریان در گفت‌وگو با ماین نیوز مطرح کرد:

حضور پررنگ خانواده سنگ آهن کشور در همایش پنجم

حضور پررنگ خانواده سنگ آهن کشور در همایش پنجم

گروه معادن >سنگ آهن - نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران خواستار حضور پررنگ مدیران و کارشناسان خانواده سنگ آهن کشور در پنجمین همایش بین‌المللی سنگ آهن ایران شد.

علی صفریان در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز با اشاره به در پیش بودن پنجمین همایش بین‌المللی سنگ آهن ایران در 18 اردیبهشت ماه سال جاری توضیح داد: ماموریت هیات مدیره انجمن سنگ آهن ایران “ارتقای جایگاه انجمن” و “توانمندسازی” اعضا است و در این راستا برگزاری همایش و دعوت از ذی‌نفوذان بازار و مدیران عالیرتبه کشور در راستای هر دو ماموریت انجمن است.

وی عنوان کرد: هیات مدیره انجمن وظیفه خود را نمایندگی اعضا دانسته و خود را سخنگوی آنان می‌داند واز فرصت برگزاری همایش استفاده خواهد کرد تا درباره مشکلات اعضا و چالش‌های بنگاه‌های صادراتی “گفتمان‌سازی” کند.

نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران افزود: ضمنا شبکه‌سازی و بازارسازی برای اعضا انجمن از وظایف دیگر انجمن است که در “دورهمی” مدیران عالی شرکت‌ها در همایش امکان‌پذیر خواهد شد.

صفریان تاکید کرد: حضور پررنگ مدیران و کارشناسان خانواده سنگ آهن کشور در پنجمین همایش بین‌المللی سنگ آهن ایران مشوق هیات مدیره در پیگیری اهداف انجمن است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا