در حاشیه فاینکس 2018؛

سیستم سفارش‎های شرطی کارگزاری بانک پاسارگاد راه اندازی شد

سیستم سفارش‎های شرطی کارگزاری بانک پاسارگاد راه اندازی شد

مصطفی اکبریان، مدیرمعاملات برخط کارگزاری بانک پاسارگاد با بیان مطلب بالا گفت: در تمامی بازارها از جمله بازار سرمایه، پول و بیمه خدمات مختلف و متنوعی ارایه می شود و استفاده کنندگان و بهره برداران از این خدمات باید به طور پیوسته از جزئیات و نحوه ارایه آنها با خبر باشند.

 
 
 

اطلاع از آخرین دستاوردها و اطلاعات صنایع از طریق برپایی نمایشگاه در سطوح مختلف امکان پذیر است و بازار سرمایه نیز از چنین رویدادی با هدف افزایش جذابیت و آشنایی عموم جامعه با ساز و کار بازار سرمایه ، ایجاد بستری هموار جهت همکاری و تعامل فعالین بازار پول و سرمایه و اشاعه فرهنگ استفاده از خدمات نوین این بازار بهره می برد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، مصطفی اکبریان، مدیرمعاملات برخط کارگزاری بانک پاسارگاد با بیان مطلب بالا گفت: در تمامی بازارها از جمله بازار سرمایه، پول و بیمه خدمات مختلف و متنوعی ارایه می شود و استفاده کنندگان  و بهره برداران از این خدمات باید به طور پیوسته از جزئیات و نحوه ارایه آنها با خبر باشند.

وی تصریح کرد: در این رویداد تلاش داریم تا برای افزایش بهره مندی بازدید کنندگان و فعالین بازار، آخرین دستاورد این کارگزاری را در قالب ارایه نرم افزار پاسارگاد تریدر و مزیتهای انحصاری آن یعنی سفارشات شرطی و سیستم اعلان به عموم بازدید کنندگان عرضه کنیم.

اکبریان ادامه داد: سیستم سفارشهای شرطی و سیستم اعلان در نرمافزار معاملات برخط کارگزاری بانک پاسارگاد راهاندازی شد و  در دسترسی عموم کاربران این کارگزاری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه به تازگی مجوز عملیاتی شدن معاملات شرطی در بازار سهام از سوی سازمان بورس صادر شده است ابراز داشت: این نوع معامله مشابه معاملات الگوریتمی است، اما تفاوت مهم آن سادگی و قابل دسترس بودن در روند سفارش دهی خرید و فروش سهام شرکتهای بورسی و فرابورسی است.

مدیرمعاملات برخط کارگزاری بانک پاسارگاد ادامه داد: معامله گران با به‏کارگیری تحلیل و تجربه معاملاتی خود در بازار سهام، می‏توانند شرایط خاصی را تعیین کرده و این شروط را در سیستم بکار برند. لازم به ذکر است؛ این شروط بدون هیچگونه محدودیتی از نظر تعدادی ثبت خواهد شد. این روش مناسب کلیه سهامداران و کاربران اعم از حرفه‏ای و مبتدی است. با استفاده از سیستم معاملات شرطی می توان بدون پیگیری لحظهای نوسانات و رویدادهای بازار، بر مبنای شروط تعیین شده از حداقل فرصتها استفاده بهینه داشت.

اکبریان افزود: معاملات شرطی مشابه معاملات الگوریتمی است، اما تفاوت مهم آن سادگی و قابل دسترس بودن در روند سفارش دهی خرید و فروش سهام شرکتهای بورسی و فرابورسی است.

وی توضیح داد: در این روش ، قیمت‏ها و حجم های مختلف، مرکز توجه سیستم قرار می‏گیرد و از هرگونه پیچیدگی و متغیرهای متعدد دور می‏شود و با شروط تعیین شده سفارش به صورت خودکار به هسته معاملات ارسال می شود. این کارگزاری توانسته سیستم سفارش های شرطی را به بهترین وساده ترین شکل در نرم افزار معاملات آنلاین خود قرار دهد تا امکان دسترسی آسان تر برای معامله‏ گران حرفهای فراهم شود. معامله گران با به ‏کارگیری تحلیل و تجربه معاملاتی خود در بازار سهام، می‏توانند شرایط خاصی را تعیین کرده و این شروط را در سیستم به کار برند. این شروط بدون هیچگونه محدودیتی از نظر تعدادی ثبت خواهد شد و مناسب کلیه سهامداران و کاربران اعم از حرفه ‏ای و مبتدی است. با استفاده از سیستم معاملات شرطی می توان بدون پیگیری لحظه ای نوسانات و رویدادهای بازار، بر مبنای شروط تعیین شده از حداقل فرصت ها استفاده بهینه داشت.

 

انواع سفارش های شرطی در سیستم معاملات آنلاین کارگزاری بانک پاسارگاد

1.       خرید از محل فروش

2.       فروش پس از خرید

3.       انجام و لغو (خرید)

4.       انجام و لغو (فروش)

5.       ویرایش زمانی

سیستم اعلان ها

با استفاده از اعلان ها می توانید بر روی هر نماد اعلان های دلخواه خود را ایجاد نموده تا در صورت وقوع و تحقق شرایط مورد نظر شما در آن نماد، سیستم آن را به شما اطلاع دهد.مهمترین قابلیت های سیستم اعلان ها:

·         اعلان حد ضرر و حد سود تعریف شده توسط کاربر

·         اعلان سهام در آستانه صف خرید و فروش و یا ایجاد صف خرید و فروش

·         اعلان ریزش صف خرید و جمع شدن صف فروش در نمادی خاص

·         پرشدن حجم مبنا در نمادی خاص

·         تغییر روند یک سهم (از منفی به مثبت یا بلعکس)

·         اعلان های مختلف و نامحدود بر روی حجم معاملات و حجم بهترین تقاضا و عرضه

سایر قابلیت های سیستم پاسارگاد تریدر

·         پورتفو لحظه ای  با قابلیت مشاهد سود و زیان بر اساس قیمت پایانی یا آخرین معامله

·         دیدبان پیشرفته با فضایی مناسب و کاربری راحت

·         امکان تغییر چیدمان دیدبان به شکل کارتی و لیستی

·         نمایش اطلاعات خرید و فروش حقیقی- حقوقی در بستر نمودار

·         امکان ایجاد سفارشات پیش نویس در هر ساعت از شبانه روز و بدون محدودیت قیمتی و ارسال به هسته معاملات بصورت تک یا دسته ای

·         ارسال سفارشات بزرگ و میلیونی بدون محدودیت حجمی

·         امکان مشاهده معاملات گروه های صنعت

·         امکان لغو و ویرایش سفارشات بصورت دسته ای

·         فیلترپیشرفته سفارشات جاری

·         ارایه ترکیب پرتفوی به شکل نموداری و بر مبنای ارزش، بهای تمام شده و حجم

·         لینک مستقیم به وضعیت نماد در سایت tse و کدال

·         نمودار خطی و شمعی آنلاین در بازه های مختلف

·         ارایه بازه قیمتی روز بشکل نموداری

·         ارایه تقویم معاملاتی بصورت کاملا پیشرفته و کاربردی



 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا