سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی چادرملو در اجرای مسوولیت‌های اجتماعی

سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی چادرملو در اجرای مسوولیت‌های اجتماعی

گروه معادن - عملیات احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی شهرستان اردکان با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز شد.

به گزارش ماین نیوز، محمود نوریان مدیرعامل این مجموعه افزود: مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی صنایع فولاد اردکان در زمینی به وسعت ۴۳ هکتار و با زیر بنای ۳۰ هزار متر مربع با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

وی گفت: در این مجتمع پیش‌بینی ساخت سالن چند‌منظوره ورزشی با گنجایش ۶ هزار نفر، استخر سرپوشیده با امکانات جانبی، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت یک هزار نفر، سالن‌های پذیرایی با گنجایش بیش از یک هزار نفر و محوطه‌سازی و فضاهای تفریحی شده است.

در ادامه این مراسم محمد‌رضا تابش، نماینده مردم اردکان نیز با اشاره به فعالیت‌های پرثمر مجموعه چادرملو که در اقتصاد کشور و منطقه نقش قابل توجهی دارد، اظهار کرد: امیدوارم تعهدات اجتماعی صنایع با این پروژه مهم شتاب بگیرد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت اقتصادی شهرستان اردکان تصریح کرد: در اوایل دهه ۸۰ فقط ۵ واحد تولیدی بالای ۵۰ نفر در شهرستان وجود داشت و نرخ بیکاری نیز تا ۲۵ درصد رسیده بود؛ ولی در حال حاضر بیش از ۳۵ واحد بزرگ اقتصادی با سرمایه‌گذاری چشمگیر در شهرستان فعالیت می‌کنند و نرخ بیکاری به کمتر از ۴ درصد رسیده که نشان از برنامه‌ریزی و تلاش مسوولان و همراهی مردم منطقه دارد.

رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس با تاکید بر حرکت به سمت توسعه متوازن و پایدار تصریح کرد: در کنار فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی، همه مسوولان باید توجه لازم را به مسائل زیست‌محیطی و ایجاد واحدهای کم آب‌خواه و دانش‌بنیان داشته باشند و آن را به‌عنوان چشم‌انداز شهرستان مدنظر قرار دهند.

دکتر محمد‌باقر نوبخت نیز با تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت‌های صنعتی فولاد در اردکان گفت: انتخاب منطقه موردنظر برای ساخت این مجموعه نیز هوشمندانه بوده؛ به‌طوری‌که بیشتر ساکنان شهرستان اردکان و عقدا می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا