نورقلی پور:

بررسی گزارش اولیه تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری معادن

بررسی گزارش اولیه تحقیق و تفحص از  نحوه واگذاری معادن

گروه معادن - عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: گزارش اولیه هیات تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری معادن کشور در این کمیسیون ارائه شد.

به گزارش ماین نیوز، رامین نورقلی‌ پور  در تشریح نشست روز(یکشنبه 26 فروردین‌ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: عمده مسئله‌ای که در کمیسیون مطرح شد بحث تحقیق و تفحص از واگذاری معادن در کشور بود که تعدادی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در آن عضویت دارند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به اینکه این تحقیق و تفحص مستقیما بر عهده کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بود گزارش نیز در این کمیسیون قرائت شد، گفت: نظراتی نیز از طرف همکاران ارائه شد و مقرر گردید گزارش تکمیلی‌تر تهیه و در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این تحقیق و تفحص چندین ماه در استان‌های مختلف زمان برده بود، ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و عضو سایر کمیسیون‌ها نیز در این تحقیق و تفحص حضور داشتند و در استان‌های خود گزارش‌هایی را تهیه کرده بودند، همچنین از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز اقدامات مختلفی صورت گرفت.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمع بندی نهایی تهیه شده تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری معادن کشور در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود، عنوان کرد: یکی دیگر از مباحث مطرح شده در نشست امروز در خصوص بررسی وضعیت تولید کشور بود.

نور قلی‌پور، اضافه کرد: در ادامه نشست امروز وظایف بر عهده کمیسیون ویژه تولید ملی و اینکه نمایندگان چگونه می‌توانند در تصمیمات مختلفی که در مجلس گرفته می‌شود تا بتوانیم در سال جاری تولید ملی و کالای ایرانی را بیش از پیش حمایت کنیم تاثیرگذار باشند نیز مطرح شد.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص اینکه تخلفاتی نیز در گزارش هیات تحقیق و تفحص از معادن مطرح شد، اظهار داشت: گزارشی از تخلفات مطرح نشد و فعلا کلیاتی از موضوع تحقیق و تفحص مطرح شد؛ با توجه به اینکه تعدادی از اعضای کمیسیون در حوزه معادن کشور مسئولیت‌هایی را داشته‌اند موضوع را باز کردند و نحوه واگذاری‌ها را به‌صورت ریزتری مورد بررسی قراردادند و بحثی در خصوص اینکه شرکت یا مجموعه‌ای تخلف کرده باشد صورت نگرفت.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا