در روز دوم نمایشگاه انجام شد؛

رونمایی از دو محصول در زیرمجموعه‌های گروه پارسیان

رونمایی از دو محصول در زیرمجموعه‌های گروه پارسیان

امروز مجموعه پارسیان شاهد رونمایی از دو محصول در شرکت های زیرمجموعه خود بود. شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان با حضور جمعی از مدیران ارشد مجموعه پارسیان از اپلیکیشن «لوتوس» رونمایی کرد.

در دومین روز یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مراسم رونمایی از دو محصول در زیرمجموعه های گروه پارسیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا) ، امروز مجموعه پارسیان شاهد رونمایی از دو محصول در شرکت های زیرمجموعه خود بود. شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان با حضور جمعی از مدیران ارشد مجموعه پارسیان از اپلیکیشن «لوتوس» رونمایی کرد. در این مراسم که با حضور حمیدرضا رفیعی، مدیرعامل گروه مالی پارسیان؛ علی روحی، معاون گروه مالی بانک پارسیان؛ کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان؛ عباس خسروانی معاون بانک پارسیان و رئیس هیات مدیره تامین سرمایه لوتوس پارسیان؛ هادی اویار حسین، مدیرعامل بیمه پارسیان و عبدالعظیم قنبریان، مدیرعامل تجارت الکترونیک پارسیان برگزار شد، از جدیدترین محصول شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان رونمایی شد.

این شرکت که مدتی قبل پرتال صدور و ابطال آنلاین صندوق های سرمایه گذاری را راه اندازی کرده بود، برای سهولت دسترسی اخیرا اپلیکیشن مربوط به این پرتال را نیز راه اندازی کرده است و همه امکانات پرتال مذکور در این اپلیکیشن نیز وجود دارد.

برنامه بعدی این شرکت در رابطه با این پرتال و اپلیکیشن، ورود صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) به آنها است تا امکان معامله آنلاین این نوع از صندوق ها نیز فراهم شود و کاربر بتواند یک پکیج کامل را در اختیار داشته باشد. شایان ذکر است که امور اجرایی مربوط به این کار انجام شده و تنها دریافت مجوزهای سازمان بورس باقی مانده تا حضور صندوق های ETF در پرتال و اپلیکیشن لوتوس نهایی شود.

هدف از انجام این امور، سهولت کار و دسترسی آسان و سریع کاربران بدون نیاز به مراجعه حضوری به شرکت و آشنایی آنها با سایر ابزارهای بازار سرمایه مانند صندوق های ETF و صندوق طلا است. برای کاربرانی که در پرتال یاد شده ثبت نام می کنند، کد معاملاتی برای معامله در بورس اخذ می شود.

علاوه بر رونمایی از اپلیکیشن لوتوس در تامین سرمایه لوتوس پارسیان، شرکت کارگزاری پارسیان نیز از سامانه اختصاصی معاملات آنلاین خود با نام «پارس تریدر» با حضور جمعی از مدیران مجموعه پارسیان رونمایی کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا