رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

۱۶۰۰ واحد صنعتی و تولیدی مازندران تعطیل هستند

۱۶۰۰ واحد صنعتی و تولیدی مازندران تعطیل هستند

آمل - رئیس اتاق بازرگانی مازندران از تعطیلی حدود ۵۰ درصد واحدهای صنعتی استان خبرداد و گفت: بیش از یک هزار و ۶۰۰ واحد در استان مازندران تعطیل بوده است.

عبدالله مهاجر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه نشست فعالان اقتصادی در آمل گفت: یکی از بخش‌های کاری اتاق بازرگانی رصد کردن مشکلات بخش خصوصی بوده است و ارتباطی بین دولت و بخش خصوصی برقرار می‌کند.

وی بابیان اینکه اتاق بازرگانی مسئولیت شورای گفتگو را دارد، بیان کرد: باید مشکلات بخش خصوصی را حل کند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران  تصریح کرد: امروز جلسه بررسی مشکلات بخش خصوصی شهرستان‌های آمل و محمودآباد را با حضور حدود ۲۰۰ عضو بخش خصوصی که در حوزه‌های مختلف صنعت فعالیت دارند را در فرمانداری ویژه شهرستان آمل برگزار کردیم.

مهاجر با اشاره به اینکه بیش از ۴۵ درصد صنعت استان در شهرستان آمل وجود دارد، گفت: عمده مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی با سازمان تأمین اجتماعی، اداره کل امور مالیاتی و بانک‌ها بوده‌است که در پی رفع آن هستیم.

وی بابیان اینکه در جلسه امروز مشکلات مختلف صنعتگران را در هیئت‌رئیسه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد، اذعان داشت: همه مشکلات صنعتگران را نمی‌توانیم در استان مازندران حل کنیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم با رفع تحریم‌ها واحدهای تولیدی در استان با تعطیلی مواجه شده‌اند مشکلاتشان حل شود تا چرخه اقتصاد و اشتغال در مازندران رونق بگیرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا