از پنجم تا هشتم آذرماه؛

نخستین نمایشگاه سنگ ساختمانی استان یزد برپا می‌شود

نخستین نمایشگاه سنگ ساختمانی استان یزد برپا می‌شود

يزدـ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از برگزاری نخستین نمایشگاه سنگ ساختمانی استان با حضور واحدهای فرآوری سنگ ساختمانی از پنجم تا هشتم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی يزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، سیدمسعود عظیمی اظهار داشت: بازاریابی و توسعه بازار محصولات خوشه سنگ استان یزد و شناساندن توانمندی‌ها و قابلیت‌های تولیدی واحدهای ذی‌نفع خوشه سنگ به سایر مخاطبان این صنعت از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه است.

وی عنوان كرد: اين رویداد همزمان با نمايشگاه كاشي و سراميك استان یزد که یکی از نمایشگاه‌های معتبر صنعت سرامیک ایران و جهان محسوب می‌شود، برگزار خواهد شد.

عظیمی با بیان اینکه این نمایشگاه در دو بخش برگزار می‌شود، اظهار داشت: در اين نمايشگاه ذي‌نفعان خوشه سنگ استان يزد در دو بخش واحدهاي فرآوري سنگ و معادن سنگ ساختماني حضور خواهند داشت و در فضایی مشترک و در قالب خوشه سنگ استان یزد محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی با اعلام اینکه همزمان با این رویداد تورهای بازدید از صنایع سنگ استان برگزار می‌شود، افزود: اجرای پنل‌های تخصصی و برگزاری جلسات مشترک تجاری از جمله سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط خوشه سنگ استان يزد است که در زمان برگزاری نمایشگاه به اجرا در خواهد آمد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا