کارت اعتباری 10 میلیونی به کارگران هم می رسد؟

کارت اعتباری 10 میلیونی به کارگران هم می رسد؟

عضو کانون عالی انجمن های صنفی کارگران از برگزاری جلسه‌ای با معاونت رفاه وزارت کار برای پرداخت وام 10 میلیون تومانی خرید کالای ایرانی به کارگران خبر داد.

به گزارش نامه نیوز، مسعود نیازی گفت: در این جلسه قرار بود راهکاری برای ضمانت کارت‌های اعتباری کارگران پیدا کنیم، اما در این جلسه موفق نشدیم.

وی به بسته های پیشنهادی دولت برای خروج از رکود اشاره کرد و گفت: دولت در راستای تحریک تقاضا در بازار، دو طرح فروش خودرو با تسهیلات 25 میلیون تومانی و کارت‌های اعتباری 10 میلیون تومانی برای خرید کالای مصرفی بادوام ایرانی را از اوایل هفته گذشته در دستور کار خود قرار داد.این کارت مشمول تمام حقوق بگیران و بازنشستگان دولتی بود اما قصد داشتیم راهکاری بیابیم تا کارت اعتباری مشمول کارگران هم شود که موفق نشدیم.

نیازی بیان کرد: در این جلسه عنوان شد با توجه به اینکه بازنشستگان حقوق بگیر هستند می توانند پس از اجرای این طرح از این تسهیلات بهره‌مند شوند، اما در مورد سایر کارگران تصمیمی اتخاذ نشد.

عضو کانون عالی انجمن های صنفی کارگران گفت:  نتوانستیم کاری را انجام دهیم. چرا که بحث ضمانت تسهیلات کارگران موضوع مهمی است که باید بررسی شود. ادامه بررسی موضوع به جلسات بعد موکول شد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا