افزونه فاینکس 2018 در دسترس بازدید کنندگان

افزونه فاینکس 2018 در دسترس بازدید کنندگان

در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس ، بانک و بیمه با بکارگیری فناوری ها و راهکار های نوآورانه بستر مناسب تری رای استفاده مشارکت کنندگان، بازدید کنندگان و علاقه مندان فراهم آمده است.


نمایشگاه بین‌المللی بورس ، بانک و بیمه در حالی وارد دهه دوم فعالیت خود می شود که با تکیه بر تجربیات سال های گذشته خود و بهره گیری از تجربیات سایر نمایشگاه های پیشرو در این حوزه تلاش می کند تا با بکارگیری فناوری ها و راهکار های نوآورانه بستر مناسب تری را برای استفاده مشارکت کنندگان، بازدید کنندگان و علاقه مندان فراهم آورد .
به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در FINEX2018 تغییر رویکرد برگزار کنندگان حول محور توسعه ارتباطات و شبکه سازی درون حوزه ای متمرکز بوده است و در این راستا فعالیت های متنوعی را در بستر سازی نموده است.
طراحی و به کار گیری اپلیکیشن اختصاصی نمایشگاه FINEX2018 یکی از مهمترین اقدامات در این خصوص است که به فعالان این نمایشگاه این فرصت را می دهد تا در هرلحظه از وضعیت رویداد ها، مشارکت کنندگان، اطلاعیه ها و اخبار بصورت زنده مطلع شوند.
استفاده کنندگان از این نرم افزار موبایلی می توانند به صورت زنده نظاره گر فاینکس تی وی رسانه اختصاصی نمایشگاه باشند.
با ثبت نام بصورت آزاد و یا از طریق لینکدین در این اپ و معرفی وابستگی خود به هر یک از مشارکت کنندگان و یا معرفی به عنوان بازدید کننده می توانند افراد و مسئولین مخاطب خود را پیدا کرده و ارتباط موثر تری را در نمایشگاه رقم بزنند.
در تقویم رویداد ها هر یک از مشارکت کنندگان می توانند اطلاعات رویداد های آموزشی، رونمایی ها و سایر فعالیت ها را ثبت نموده و استفاده کننده از اپ ضمن اضافه کردن آن به علاقه مندی ها آن را به تقویم گوشی خود اضافه نمایند و بتوانند بهره لازم را از حضور در این رویداد ها ببرند.
اطلاع از مشخصات مشارکت کنندگان، نقشه سالن ها و دسترسی به سایر اطلاعیه ها و اخبار از دیگر امکانات این نرم افزار است.
از همه مخاطبان، علاقه مندان، بازدید کنندگان و مشارکت کنندگان محترم دعوت می شود تا با نصب این نرم افزار روی گوشی های خود بازدید و حضور موثر تری در این نمایشگاه داشته باشند.
جهت نصب این نرم افزار روی گوشی های Android و iOS  استفاده کنید.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا