با حضور مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس؛

اولین نرم افزار معرفی ابزارها و نهادهای بازار سرمایه رونمایی شد

اولین نرم افزار معرفی ابزارها و نهادهای بازار سرمایه رونمایی شد

نسخه اول فی که برای اولین بار به معرفی ابزارها و نهادهای مالی بازار سرمایه ایران می پردازد، امکان آشنایی با اصول بازار سرمایه، کارکرد ابزارها و نهادهای مالی این بازار، فرصت‌های طلایی سرمایه‌گذاری در بورس و آخرین قوانین و مقررات بازار سرمایه را در اختیار می گذارد.

اولین نرم افزار معرفی ابزارها و نهادهای بازار سرمایه که توسط شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس طراحی و تولید شده، دقایقی پیش رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، نسخه اول نرم افزار "فی" که برای اولین بار به معرفی ابزارها و نهادهای مالی بازار سرمایه ایران می پردازد، امکان آشنایی با اصول بازار سرمایه،کارکرد ابزارها و نهادهای مالی این بازار، فرصت‌های طلایی سرمایه‌گذاری در بورس و آخرین قوانین و مقررات بازار سرمایه را در اختیار می گذارد.

همچنین دسترسی در دو نسخه Android وIOS ، امکان مشاهده دسته بندی شده تمامی مطالب مرتبط با بازار سرمایه،امکان پاسخگویی به سؤالات مرتبط با بازار سرمایه، اطلاع رسانی رویدادها و دستاوردهای بازار سرمایه، امکان یادداشت گذاری در تمامی مطالب، دانشنامه های کاربردی و مختصر برای آگاهی از ابزارها و نهادهای مالی بازار سرمایه از دیگر امکانات این اپلیکیشن است.

برای اپلیکیشن فی، طرح های توسعه ای نیز دیده شده و امید می رود به عنوان نرم افزار جامع در بخش های مختلف بازار سرمایه به ویژه فرهنگ سازی در این بازار به کار گرفته شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا