اختصاصی تسنیم/بانک مرکزی ابلاغ کرد

اولتیماتوم به صاحبان گمنام یک میلیون حساب بانکی تا 28 آبان

اولتیماتوم به صاحبان گمنام یک میلیون حساب بانکی تا 28 آبان

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از وجود بیش از 413 میلیون حساب بانکی در کشور خبر داد و گفت: هنوز یک میلیون حساب نامشخص در شبکه بانکی وجود دارد که بانک مرکزی تا 28 آبان مهلت داد صاحبان گمنام این حساب‌ها وضعیت را تعیین تکلیف کنند.

ارسلان فتحی پور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی  خبرگزاری تسنیم، با اشاره به موضوع رسیدگی به وضعیت حساب‌های بانکی و مشخصات صاحبان حساب در شبکه بانکی کشور در جلسه اخیر کمیسیون اقتصادی مجلس، اظهار داشت: این موضوع در جلسه دیروز کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور مسئولان بانکی بررسی شد.

وی افزود: براساس گزارش ارائه شده در کمیسیون اقتصادی، در کل بانک‌های کشور 413 میلیون و522 هزار و 392 حساب بانکی وجود دارد که حدود 34 میلیون از این حساب‌ها بدون هویت و نامشخص بود که بانک مرکزی 33 میلیون حساب نامشخص را مسدود کرده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برای یک میلیون حساب بانکی نامشخص باقی مانده تا 28 آبان ماه فرصت داده شده است که تعیین تکلیف شود و در آینده نزدیک دیگر شماره حساب بانکی نا مشخص و بدون هویت نخواهیم داشت. گزارش بررسی وضعیت حساب‌های بانکی هم به زودی به صحن علنی مجلس ارسال خواهد شد.

فتحی‌پور همچنین از تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری-صنعتی اینچه برون و یازده منطقه ویژه اقتصادی در کمیسیون اقتصادی خبرداد.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا