دو مقام مسئول اعلام کردند:

چند آمار ۱۲ ماهه فولادمبارکه با افزایش ۱۲درصدی و ثبت رکورد جدید تولید

چند آمار ۱۲ ماهه فولادمبارکه با افزایش ۱۲درصدی و ثبت رکورد جدید تولید

گروه صنایع معدنی >فولاد - معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه و مدیر یک مجموعه از افزایش ۱۲درصدی تحویل محصولات و دستیابی به رکورد جدید تولید فولاد خام در سال گذشته خبر دادند.

به گزارش ماین نیوز، محمود اکبری درباره عملکرد سال گذشته فولاد مبارکه اظهار داشت: طی سال قبل تولید محصولات با افزایش ۱۲ درصدی همراه و ۷ میلیون و ۳۲ هزار و ۷۰۵ تن از محصولات فولاد مبارکه به بازار داخلی و جهانی تحویل شد.

وی با اعلام اینکه سال گذشته با توجه به نیاز بازار داخلی، صادرات محصولات شرکت ۱۷درصد کاهش یافته، ادامه داد: از این میزان محصول ۸۲ درصد به بازار داخلی و ۱۸درصد به بازارهای جهانی عرضه شده است.

این مقام مسئول افزود: "فولاد" در سال گذشته بالغ بر ۵ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۵۵۴ تن انواع محصولات به بازار داخلی عرضه کرد که نسبت به سال ۹۵ با رشد ۲۲ درصدی نسبت همراه بود. همچنین تناژ ثبت سفارش شده با ۱۲درصد رشد به ۷ میلیون و ۲۰۷ هزار تن و حمل ریلی محصولات با رشد ۶ درصدی به یک میلیون و ۱۲۹هزار تن افزایش یافته است.

اکبری با اشاره به رشد کیفی محصولات فولادمبارکه خاطر نشان کرد: طبق نظرسنجی از مشتریان، میزان رضایتمندی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد افزایش یافته است.

ثبت رکورد جدید و برنامه تولید 7.2 میلیون تن تختال

محمدرضا بنائیان مفرد مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه هم سال ۹۶ را پربارترین سال در طول عمر بهره برداری از این شرکت دانست و گفت: برنامه تولید سال گذشته ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تن بود که با تلاش و پشتیبانی، رکورد بی سابقه تولید ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۸۰۷ تن محقق شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تن) ۱۴درصد رشد نشان می دهد.

به گفته وی در سال جدید نیز ظرفیت اسمی 7.2 میلیون تن تختال در شرکت فولاد مبارکه محقق خواهد شد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا