مجموعه چادرملو در اقتصاد کشور نقش پر رنگی دارد

مجموعه چادرملو در اقتصاد کشور نقش پر رنگی دارد

گروه معادن - نماینده مردم اردکان گفت: فعالیت های پرثمر مجموعه چادرملو در اقتصاد کشور و منطقه نقش آفرین است، امیدوارم تعهدات اجتماعی صنایع با این پروژه مهم شتاب بگیرد.

به گزارش ماین نیوز، مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی و رفاهی صنایع فولاد اردکان با حضور دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور برگزار شد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی،در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی و رفاهی صنایع فولاد که با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد با تبریک عید مبعث پیامبر اسلام و اشاره به فعالیت های پرثمر مجموعه چادرملو که در اقتصاد کشور و منطقه نقش آفرین است اظهار داشت: امیدوارم تعهدات اجتماعی صنایع با این پروژه مهم شتاب بگیرد.

محمدرضا تابش ادامه داد: این پروژه قرار بود زودتر از این شروع شود که برخی مشکلات اداری آن را به تعویق انداخت، از طرفی درخواست ائمه جمعه و مسئولان بخش های تابعه شهرستان این بود که مجموعه در مکانی احداث گردد که بهره برداری مردم این مناطق نیز در حد امکان تسهیل شود که نهایتا این موقعیت مکانی تعیین شد.

وی همچنین با اشاره وضعیت اقتصادی شهرستان اردکان تصریح کرد: در اوایل دهه ۸۰ فقط ۵ واحد تولیدی بالای ۵۰ نفر در شهرستان وجود داشت که نرخ بیکاری نیز تا ۲۵ درصد رسیده بود ولی در حال حاضر بیش از ۳۵ واحد بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری چشمگیر در شهرستان فعالیت می کند و نرخ بیکاری به کمتر از ۴ درصد رسیده است که نشان از برنامه ریزی و تلاش مسئولان و همراهی مردم بزرگوار منطقه است.

رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار با تاکید بر حرکت به سمت توسعه متوازن و پایدار تصریح کرد: در کنار فعالیت های صنعتی و اقتصادی؛ همه مسئولان باید توجه لازم را به مسائل زیست محیطی و ایجاد واحدهای کم آبخواه و دانش بنیان داشته باشند و آن را به عنوان چشم انداز شهرستان مدنظر قرار دهند.

تابش همچنین مردم انقلابی و صبور ایران را شایسته بهترین خدمات دانست و با بیان اینکه نقطه اتکا حاکمیت باید به مردم باشد گفت: اردکان مهد بزرگان و عالمانی است که در سطح ملی و جهانی تاثیرگذار بوده اند و باید از این سرمایه ها برای خدمت بهتر به مردم و تعالی کشور کمک خواست.

گفتنی است مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی و رفاهی صنایع فولاد اردکان با پیش بینی اعتبار بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان توسط صنایع فولاد شهرستان اردکان احداث خواهد شد.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا