عسکرزاده در گفت‌وگو با ماین نیوز خبر داد:

تعریف اتاق‌های b۲b در کنار کارگاه‌های آموزشی پنجمین همایش سنگ آهن ایران

تعریف اتاق‌های b۲b در کنار کارگاه‌های آموزشی پنجمین همایش سنگ آهن ایران

گروه معادن >سنگ آهن - دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران گفت: در پنجمین همایش بین‌المللی سنگ آهن ایران برای نخستین بار در کنار کارگاه‌های آموزشی اتاق‌های b2b تعریف شده است.

سعيد عسکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز با اشاره به در پیش بودن پنجمین همایش بین‌المللی سنگ آهن ایران در ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری توضیح داد: همایش‌های سنگ آهن در هر دوره به تناسب اتفاق‌ها و اولویت‌های موجود در حوزه، موضوعات و موارد متنوعی را ارائه داده است. به نظر بنده یکی از مهمترین ویژگی‌ها آن است که ما بطور کامل به بحث‌ها و مشکلات حوزه سنگ آهن بپردازیم. بطورکلی این دوره از همایش تغییر ماهیتی چندانی به جز یک مورد نخواهد داشت.

وی افزود: در دوره‌های گذشته، در صبح همایش کارگاه و بعد از ظهر پنل‌ها و سخنرانی‌ها برگزار می‌شد اما در این دوره با حفظ این برنامه تلاش شده در برنامه صبح کنار کارگاه‌ها اتاق‌های B TO B تعریف شده است. یعنی زمانی که در کارگاه‌ها یک شرکت تکنولوژی خود را معرفی می‌کند بتواند در این اتاق‌ها با ذینفعان خود به صورت مستقیم مذاکره داشته باشد. اگر ذینفعان را به افرادی که خدمات ارائه می‌دهند متصل کنیم، موفقیت بزرگ و کاری متفاوت صورت می‌گیرد.

دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران در پاسخ به این سوال که عملکرد دولت را در بخش معدن چطور ارزیابی می‌کنید؟ افزود: در بسیاری از موارد وقتی این سوال پرسیده می‌شود، معدنی‌ها می‌گویند بیشترین کمکی که دولت می‌تواند داشته باشد آن است که کاری با بخش معدن نداشته باشد اما نظر بنده بر این است که حداقل دوره جدید دوره خوبی خواهد بود.

وی عنوان کرد: می‌دانید که در ارتباط با بحث معاونت معدنی جدید تشکل‌ها پیش از عید نظر خود را به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده و ایشان نیز به شاخص‌ها اهمیت دادند.

عسکرزاده گفت: این نخستین باری است که در تاریخ دولت‌های پس از انقلاب برای یک وزیر مهم است که نظر بخش خصوصی برای شاخص‌های معاونت معدنی را داشته باشد. این اتفاق جای تقدیر دارد و ما نیز امیدوار به بهبود شرایط از سوی دولت هستیم.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا