حضور فعال بیمه ایران در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

حضور فعال بیمه ایران در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

شرکت سهامی بیمه ایران در فاینکس یازدهم، دستاوردها و خدمات نوین بیمه ای را درجهت ترویج فرهنگ بیمه برای دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه ارائه می کند.


نمایشگاه یازدهم (FINEX2018) با حضور گسترده شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه از 27 تا 30فروردین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) در این رویداد مهم اقتصادی، شرکت سهامی بیمه ایران در این نمایشگاه، دستاوردها و خدمات نوین بیمه ای را در جهت ترویج فرهنگ بیمه برای دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه ارائه می کند.

حضور شرکت های ایران معین، توسعه کسب وکار سبا، کارگزاری بورس بیمه ایران و مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران و هتل عباسی اصفهان که از شرکت های تابعه بیمه ایران هستند، زمینه ارائه خدمات ویژه برای علاقمندان و متخصصان بیمه را در این نمایشگاه فراهم خواهد کرد.

یادآور می شود بیمه ایران در سالن 31A پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ( فاینکس 2018)  از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت های علاقه مند به مشارکت در این رویداد برای اطلاع از جزئیات می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.iranfinex.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۴۲۹۱۷۰۰۰ داخلی ۱۳۳ و ۱۱۶ تماس بگیرند.

 

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا