صادرت ۲۰ درصدی محصولات فولاد به خارج از کشور

صادرت ۲۰ درصدی محصولات فولاد به خارج از کشور

دنیای معدن - مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان صادرات بالای ۲۰ درصد از محصولات شرکت را از برنامه های سال جاری شرکت فولاد اکسین برشمرد.

به گزارش دنیای معدن از اهواز، عبدالرضا محمودپور، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: تولید در سال ۱۳۹۶، 15 درصد بیشتر از سال قبل بود و همچنین رکورد 93هزار و 500 تن را در تابستان سال گذشته داشتیم که به همت پرسنل این شرکت میسر شد.

وی با اشاره به کاهش مطالبات شرکت افزود: در سال گذشته توانستیم ۵۳ درصد مطالبات شرکت را کاهش دهیم و به صورت نقدی یا تهاتر بخشی از مطالبات را تسویه کنیم. تعهدات زیادی بر دوش این شرکت بود که با تلاش شبانه روزی، مقدار ۳۵ درصد از این تعهدات کاسته شده که عدد قابل توجهی است.

محمودپور بیان داشت: حساب های شرکت فولاد اکسین بدون زیان در انتهای سال گذشته بسته شد. خروج از شمول ماده ۱۴۱ و همچنین تلاش های فراوان برای نظام مند کردن و سیستماتیک کردن فعالیت ها از دیگر دستاوردهای این شرکت در سال گذشته است.

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان عنوان کرد: یکی از برنامه ریزی های انجام گرفته برای سال ۹۷ آن است که بالای ۲۰ درصد از محصولات شرکت را صادر کنیم و در این راستا در حال عقد یک قرارداد صادرات ماهیانه ۲۰ هزار تن ورق API هستیم که در مراحل آخر است و امیدواریم در سال جدید نهایی شود.

محمودپور در پایان گفت: سایر محصولات شرکت را نیز باید به این سمت ببریم که به قیمت واقعی در بازار به فروش برسند و همچنین امیدواریم تعهدات خود را به بازار در سال جدید کاهش دهیم. وصول مابقی مطالبات در سال جدید از اهداف دیگر شرکت است.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا