مجتمع فولاد و ذوب‎آهن شهرستان ازنا راه اندازی شود

مجتمع فولاد و ذوب‎آهن شهرستان ازنا راه اندازی شود

دنیای معدن - نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای آغاز عملیات اجرایی فاز چهار کارخانه سیمان دورود خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، مجید کیان‎پور اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم تکمیل جاده ازنا به شازند بوده و مهم ترین اقدامی است که در سال جدید روند ساخت آن پیگیری خواهد شد تا هر چه سریع تر به نتیجه مطلوب برسد.

وی پیگیری راه اندازی و بهره‎برداری سایر فازهای صنایع غذایی گهر را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که در سال جاری پیگیری می‎شود.

این نماینده مجلس گفت: همچنین برای آغاز عملیات اجرایی فاز چهار کارخانه سیمان، راه اندازی مجتمع فولاد و ذوب‎آهن ازنا، توسعه و تجهیز بیمارستان‎ها و مراکز درمانی شهرستان‎های دورود و ازنا، راه اندازی شرکت لوله بهراد دورود پیگیری‎های لازم را خواهیم داشت.

کیان‎پور تلاش برای احیاء و راه اندازی مجدد کارخانه فارسیت را از دیگر اقدامات عمده طی سال جاری عنوان کرد و افزود: امسال اتمام عملیات گازرسانی و آب رسانی به روستاهای دورود و ازنا، توسعه زیرساخت‎های گردشگری در روستاها و بهره برداری از شهرک‎های گلخانه‎ای دورود و ازنا، تکمیل جاده کمربندی دورود، توسعه شرکت داروسازی بایرافلاک نیز پیگیری خواهند شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تسریع در تکمیل و بهره برداری از سد کمندان نیز از دیگر اقداماتی است که طی سال جاری پیگیری خواهد شد، افزود: تصفیه خانه آب ازنا با پیگیری‎های به عمل آمده آماده بهره برداری شده است که امسال جهت نهایی شدن پیگیری می‎شود.

وی بیان کرد: ایمان داریم در سال جاری شاهد اتفاقات بسیار خوبی در رابطه با پروژه‎های شهرستان های دورود و ازنا خواهیم بود.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا