معاون خدمات تامین مالی شرکت تمدن خبر داد:

آخرین اوراق بدهی سال 96 عرضه شد

آخرین اوراق بدهی  سال 96 عرضه شد

اوراق بدهی نقش مثبتی در راستای تامین نقدینگی و منابع مالی مورد نیاز شرکتها و همچنین رشد و توسعه صنایع مختلف و کمک به رونق تولید و اشتغالزایی در کشور داشته است.


معاون خدمات تامین مالی تمدن از انتشار مجموع 11 هزار و 350 میلیارد ریال اوراق بدهی به منظور تامین مالی پروژه های صنایع مختلف خبر داد و گفت: این میزان تامین مالی نقش مثبتی در راستای تامین نقدینگی و منابع مالی مورد نیاز شرکتها و همچنین رشد و توسعه صنایع مختلف و کمک به رونق تولید و اشتغالزایی در کشور داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، بابک باقری، معاون خدمات تامین مالی شرکت تامین سرمایه تمدن با اعلام این خبر گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال "نامگذاری شده بود تلاش شد تا با برنامه ریزی مناسب مسیر تامین مالی پروژه های مختلف در حوزه های گوناگون میسر شود.

معاون خدمات مالی تامین سرمایه تمدن انتشار در مجموع 11 هزار و 350 میلیارد ریال انواع اوراق در صنایع مختلف کشور توسط این تامین سرمایه در سال جاری را اقدامی به مثبت برشمرد و گفت: این حجم اوراق در راستای سیاست های دولت به منظور کاهش بیکاری؛ رشد اشتغال و رونق تولید کشور منتشر و عملیاتی شده است و امید می رود تداوم این روند بتواند زمینه را برای رشد و آبادانی کشور مهیا کند.

وی افزود: به منظور تامین مالی پروژه های تولید قطعات خودرو در داخل کشور و در راستای خودکفایی در این حوزه، تلاش شد تا پروژه تامین مالی 850 میلیارد ریالی اوراق مرابحه شرکت سایپا یدک به عنوان اولین اوراق منتشر شده در سال 96 انجام شود.

 به گفته وی هم چنین در یک سال گذشته 1000 میلیارد ریال اوراق مرابحه کرمان موتور، 4 هزار میلیارد ریال اوراق سلف موازی پتروشیمی بندر امام، 5 هزار میلیارد ریال اوراق سلف نفت دولت، 400 میلیارد ریال اوراق سلف موازی استاندارد ماهتاب گستر و در نهایت 100 میلیارد ریال اوراق سلف موازی استاندارد سیمان اصفهان از جمله اوراق منتشر شده بود.

باقری خاطرنشان کرد: امید می رود این اقدامات گام بزرگی در جهت توسعه و همچنین تحقق اهداف تدوین شده در زمینه تامین مالی پروژه های مختلف در کشور باشد.

معاون خدمات مالی تامین سرمایه تمدن در پایان خاطر نشان ساخت که هدف گذاری تامین سرمایه تمدن در سال 1397 نیز تامین مالی پروژه ها و شرکت ها در صنایع گوناگون به منظور کمک به رشد و اعتلای صنایع داخلی کشور است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا