بررسی موضوع عدم پرداخت مطالبات شرکت‌های تولید زغال‌سنگ توسط ذوب‌آهن در کمیسیون اقتصادی

بررسی موضوع عدم پرداخت مطالبات شرکت‌های تولید زغال‌سنگ توسط ذوب‌آهن در کمیسیون اقتصادی

گروه معادن >زغال‌سنگ - نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع عدم پرداخت مطالبات تولیدکنندگان زغال سنگ توسط شرکت ذوب‌آهن در کمیسیون اقتصادی بررسی شد و مقرر شد تا طی روزها و هفته‌های آتی ۵۰ درصد این مطالبات پرداخت شود.

به گزارش ماین نیوز، ابوالفضل حسین بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی  گفت: نشست کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی مطالبات تولیدکنندگان زغال‌سنگ از ذوب‌آهن با حضور مسئولین وزارت صنعت و معدن و انجمن‌های زغال‌سنگ سراسر کشور برگزار شد و بنده نیز به عنوان نماینده شهرستان دامغان که دارای معادن زیاد زغال‌سنگ است در این نشست حضور داشتم.

وی افزود: پس از بررسی‌هایی که در این جلسه پیرامون این موضوع صورت گرفت، مقرر شد تا ذوب‌آهن 50 درصد مطالبات تولیدکنندگان زغال‌سنگ را طی روزها و هفته‌های آتی پرداخت کند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کارگران شرکت‌های زغال‌سنگ حدود شش ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند و کارگران این شرکت‌ها با مشکلات عدیده‌ای در حوزه اقتصادی و معیشتی مواجه هستند.

حسن بیگی در پایان با اشاره به مشکلات بازنشستگان شرکت ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: در حالی که زیر پای اعضای هیأت مدیره شرکت ذوب‌آهن ماشین‌هایی همچون بنز،‌ بی‌ام‌و و لنکروز دیده می‌شود و این شرکت تفرجگاه‌هایی در داخل و خارج از کشور دارد، اما کارگران این شرکت با مشکلات دریافت حقوق‌شان مواجه هستند و اعضای هیأت مدیره خون تن این کارگران را می‌مکند و روز به روز هم پرروتر می‌شوند.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا