انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اهواز:

دانشجویان تا پایان احقاق حقوق کارگران گروه ملی صنایع فولاد در کنار آن‌ها می‌مانند

دانشجویان تا پایان احقاق حقوق کارگران گروه ملی صنایع فولاد در کنار آن‌ها می‌مانند

گروه صنایع معدنی >فولاد - انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اهواز در حمایت از کارگران گروه ملی صنایع فولاد اهواز در بیانیه‌ای اعلام کرد: دانشجویان تا پایان احقاق حقوق کارگران گروه ملی صنایع فولاد در کنار آن‌ها می‌مانند.

به گزارش ماین نیوز، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اهواز در حمایت از کارگران گروه ملی صنایع فولاد اهواز در بیانیه‌ای اعلام کرد: دانشجویان تا پایان احقاق حقوق کارگران گروه ملی صنایع فولاددر کنار آن‌ها می‌مانند.

در متن این بیانیه آمده است:

در هفته‌های اخیر شهر اهواز شاهد تجمعات و اعتراضات کارگران مظلوم گروه ملی صنایع فولاد بوده است؛ کارگرانی که به دلیل عدم دریافت مطالبات به حق خود که چندین ماه به عقب افتاده است، دست به اعتراض زده و خواستار رسیدگی به وضع معیشتی خود شده‌اند.

امروز کارگری که قرار بود با دستان توانمند او چرخ اقتصاد بچرخد و رونق در کشور حاصل شود نزد خانواده خود شرمنده است و علیرغم وعده‌هایی که قرار بود امید را به درون زندگی او بیاورد، بذر نا امیدی در دل او پاشیده شده است. به این دلیل که حق و حقوق خود را چندین ماه است دریافت نکرده و اکنون در آستانه سال نو در تأمین مخارج اولیه زندگی خود نیز ناتوان شده و شرایط سخت اقتصادی عرصه را بر او تنگ آورده است.

وضعیت اقتصادی که کشور درگیر آن است این نکته را بیش از پیش اثبات می‌کند که دراز کردن دست به سوی غرب و بیگانگان جز پشیمانی و عقب گرد عاید دیگری برای کشور نخواهد داشت.

دولت مردان ایرانی باید این را بدانند راهی که در چهار سال گذشته در پیش گرفتند و برای رفع کوچکترین نیاز‌ها دست به دامان غرب شدند، اکنون به بن بست رسیده و ادامه این راه به معنای له شدن و نابودی زندگی مردم زیر فشار‌های سنگین اقتصادی است.

تعطیلی هزاران کارخانه و متعاقب آن بیکار شدن کارگران در سالیان اخیر نیز نتیجه همین سیاست‌های ناکارآمد مدیرانی است که برای حل مشکلات اقتصادی نگاه به آن سوی مرز‌ها دارند.

تاکید مقام معظم رهبری به مسئولان در چند سال اخیر، برای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه نجات کشور از بحران اقتصادی نیز در همین راستا بوده که متاسفانه بی توجهی و نادیده گرفتن این طرح موجب شدیدتر شدن فشار اقتصادی و در نتیجه نارضایتی اکثریت مردم نسبت به شرایط ناهموار اقتصادی و معیشتی جامعه شده است.

در پایان لازم می‌دانیم که اعلام کنیم، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اهواز به نمایندگی از دانشجویان وظیفه خود می‌داند ضمن حمایت از کارگران زحمتکش و مظلوم گروه ملی صنایع فولاد تا پیگیری و احقاق کامل حقوق کارگران در کنار آن‌ها خواهد بود و از مسئولین نیز تقاضا داریم هر چه سریع‌تر و در عمل نه تنها سخن، نسبت به رسیدگی وضع معیشتی کارگران اقدام کرده و حقوق حقه و عقب افتاده آن‌ها که حاصل رنج و زحماتشان است به آن‌ها پرداخت کند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا