"تبرک" در آخرین روز سال عرضه اولیه می شود

با درج نماد تبرک در بازار دوم معاملات فرابورس و برگزاری جلسه معارفه در 20 دی ماه ، این هلدینگ غذایی آماده عرضه اولیه 10 درصدی شده بود که در نهایت زمان این رویداد ، آخرین روز کاری سال جاری تعیین شد.


زمان عرضه اولیه ۱۰ درصد شرکت تبرک مشخص و مقرر شد این هلدینگ غذایی ۲۲۳ میلیارد تومانی در آخرین روز کاری سال وارد بازار سهام شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، با درج نماد تبرک در بازار دوم معاملات فرابورس و برگزاری جلسه معارفه در 20 دی ماه، این هلدینگ غذایی آماده عرضه اولیه 10 درصدی شده بود که در نهایت زمان این رویداد، آخرین روز کاری سال جاری تعیین شد.

به این ترتیب دوشنبه 28 اسفند، قرار است 223 میلیون و 150 هزار و 421 سهم "تبرک" در محدوده قیمتی 1335 تا 1395ریال روانه میز فروش شود.

در این واگذاری سهمیه هرکد حقیقی و حقوقی 2 هزار و 200 سهم تعیین شده که از سوی کارگزاری بانک ملی انجام می شود

مالک اصلی و 87.8 درصدی "تبرک"، شرکت توسعه صنعت و عمران تبرک خاورمیانه بوده و خانواده بوستانی نیز دارای 10.8 درصد سهام هستند.

این شرکت با سرمایه بیش از 223 میلیارد تومانی، دارای 9 واحد تجاری فرعی شامل کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، کشت و صنعت گلبهار ناب خراسان، نوش پونه مشهد، طلای سفید تبرک، بهینا، اخشان اخلمد، فراورده های غذایی مبین نگار بهناز، فراورده های غذایی خوشمزه خراسان و صنایع غذایی مهرانه خراسان است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا