بررسی موضوع عدم پرداخت مطالبات شرکت های تولید زغال سنگ توسط ذوب آهن در کمیسیون اقتصادی

بررسی موضوع عدم پرداخت مطالبات شرکت های تولید زغال سنگ توسط ذوب آهن در کمیسیون اقتصادی

دنیای معدن - نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع عدم پرداخت مطالبات تولیدکنندگان زغال سنگ توسط شرکت ذوب آهن در کمیسیون اقتصادی بررسی شد و مقرر شد تا طی روزها و هفته های آتی ۵۰ درصد این مطالبات پرداخت شود.

ابوالفضل حسین بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، گفت: نشست کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی مطالبات تولیدکنندگان زغال سنگ از ذوب آهن با حضور مسئولین وزارت صنعت و معدن و انجمن های زغال سنگ سراسر کشور برگزار شد و بنده نیز به عنوان نماینده شهرستان دامغان که دارای معادن زیاد زغال سنگ است در این نشست حضور داشتم.

وی افزود: پس از بررسی هایی که در این جلسه پیرامون این موضوع صورت گرفت، مقرر شد تا ذوب آهن 50 درصد مطالبات تولیدکنندگان زغال سنگ را طی روزها و هفته های آتی پرداخت کند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کارگران شرکت های زغال سنگ حدود شش ماه است که حقوق دریافت نکرده اند و کارگران این شرکت ها با مشکلات عدیده ای در حوزه اقتصادی و معیشتی مواجه هستند.

حسن بیگی در پایان با اشاره به مشکلات بازنشستگان شرکت ذوب آهن خاطرنشان کرد: در حالی که زیر پای اعضای هیأت مدیره شرکت ذوب آهن ماشین هایی همچون بنز، بی ام و و لنکروز دیده می شود و این شرکت تفرجگاه هایی در داخل و خارج از کشور دارد، اما کارگران این شرکت با مشکلات دریافت حقوق شان مواجه هستند و اعضای هیأت مدیره خون تن این کارگران را می مکند و روز به روز هم پرروتر می شوند.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا