فولاد مبارکه در جمع 25 سازمان دانشی برتر آسیا قرار گرفت

فولاد مبارکه در جمع 25 سازمان دانشی برتر آسیا قرار گرفت

تهران- ایرنا- مراسم اعطای گواهی نامه ریاست بنیاد جهانی سازمان دانشی برتر (MAKE) به مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، دانشگاه صنعتی شریف به عنوان نماینده بنیاد جهانی MAKE در ایران ضمن معرفی و اعلام رسمی اولین و تنها سازمان ایرانی راه یافته به جمع برترین های سازمان های دانشی پیشرو در سطح آسیا از مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان تجلیل به عمل آورد.
این مراسم بعدازظهر روز دوشنبه با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سعید سهراب پور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و رئیس جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران، دکتر محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف و جمعی از دانشگاهیان و فعالان صنعت برگزار شد.
جایزه جهانی MAKE به عنوان معتبرترین مرجع ارزیابی مدیریت دانش محور سازمانی از سال 1998 تاکنون هر ساله با حضور مستمر هزاران سازمان و شرکت بین المللی همچون بانک جهانی، سامسونگ، گوگل، اپل، نوکیا، ال جی، تویوتا، فورد، آی بی ام و توتال از چهار قاره و بیش از 100 کشور دنیا برگزار می شود و مهم ترین هدف آن هدایت سازمان های دنیا در مسیر خلق ارزش از دانش است.
این الگو با بیش از 150 شاخص معتبر عملیاتی که در هشت محور اصلی طراحی شده و حاصل تجمیع تجربیات و تلاش های مدیران، متخصصان و محققان حوزه مدیریت دانش محور سازمانی از سرتاسر دنیاست که با بنیاد جهانی سازمان دانشی برتر در این زمینه همکاری داشته اند.
دانشگاه صنعتی شریف به عنوان نماینده رسمی بنیاد جهانی MAKE در ایران با برگزاری چهار دوره این جایزه و ارزیابی بیش از 210 سازمان ایرانی، گام مهمی در ارتقای سطح مدیریت دانش محور در کشور ایفا کرده و به عنوان تنها مرجع بین المللی مدیریت سازمانی در ایران فعالیت می کند.
در سال جاری برای نخستین بار شرکت فولاد مبارکه موفق به راهیابی و قرار گرفتن در جمع 25 سازمان برترآسیا همچون سامسونگ از کره جنوبی، تویوتا از ژاپن و تاتا از کشور هند شد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و رئیس بنیاد جهانی MAKE در ایران در این مراسم به تاریخچه برگزاری رقابت های جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در کشورمان پرداخت و دستیابی به این موفقیت را مایه افتخار صنایع ایران برشمرد.
دکتر سعید سهراب پور خاطرنشان کرد: در یکی از دوره های برگزاری رقابت های سازمان های دانشی برتر، ارتش سنگاپور موفق به دریافت این جایزه شد که این امر نشانگر توجه نهادهای حاکمیتی کشورهای مختلف به جایزه جهانی سازمان های دانشی برتر است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا