نوبخت عنوان کرد:

چشم انداز مثبت اقتصاد ایران در سال آینده

چشم انداز مثبت اقتصاد ایران در سال آینده

محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران درباره چشم انداز اقتصادی کشور، گفت: قطعا سال آینده، سال بهتری خواهد بود و چشم اندازهای ما برای سال آینده امیدبخش بوده است.


سخنگوی دولت چشم انداز اقتصادی سال آینده کشور را مثبت تر از امسال توصیف کرد و گفت: امیدوارم سال آینده بتوانم اخبار خوبی از عملکرد دولت به ویژه در حوزه اشتغال و رشد اقتصادی ارائه کنم.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران درباره چشم انداز اقتصادی کشور، گفت: قطعا سال آینده، سال بهتری خواهد بود و چشم اندازهای ما برای سال آینده امیدبخش است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: چشم انداز اقتصادی سال آینده کشور امیدبخش است و بالغ بر ۱۲۶ هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی با مشارکت صندوق توسعه ملی و بانک های بخش خصوصی در نظر گرفته ایم.

وی اضافه کرد: بیش از ۳۰هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی در نظر گرفته ایم و چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر در دست توزیع داریم.

نوبخت افزود: از سوی دیگر از منابع دیگری که باقی می ماند نسبت به پرداخت ها به ویژه در عرصه عمرانی استفاده می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه وضع سال آینده بهتر خواهد بود نیز افزود: پیش از این نفت را زیر ۴۰ دلار می فروختیم اما اکنون بالای ۶۰ دلار به فروش می رسد در حالی که به طور متوسط عملکرد ما ۵۱ دلار است که با پیش بینی های ما سال بهتری را از نظر اقتصادی پیش رو خواهیم داشت ضمن اینکه برنامه ها طوری تنظیم شده است که بر اساس منابع درونی پیش برود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا