روز 14 اسفند انجام می شود؛

عرضه ۷۸ درصد سهام حمل‌ و نقل بین‌المللی خلیج‌ فارس در بورس

عرضه ۷۸ درصد سهام حمل‌ و نقل بین‌المللی خلیج‌ فارس در بورس

تعداد ۲۷۳ میلیون و ۵۲۸ هزار سهم معادل ۷۸.۳۷ درصد از سهام شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس به قیمت پایه هر سهم ۲۳۶۶ ریال در روز ۱۴ اسفندماه در بورس اوراق بهادار عرضه می‌شود.


تعداد ۲۷۳ میلیون سهم شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج فارس فردا «دوشنبه ۱۴ اسفند ماه» در بورس اوراق بهادار عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، تعداد ۲۷۳ میلیون و ۵۲۸ هزار سهم معادل ۷۸.۳۷ درصد از سهام شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس به قیمت پایه هر سهم ۲۳۶۶ ریال در روز ۱۴ اسفندماه در بورس اوراق بهادار عرضه می‌شود.

بر اساس این گزارش، این میزان سهام توسط سازمان خصوصی‌سازی به وکالت از سوی شرکت احیا گستر هرمز در حالی به‌صورت ۱۰ درصد نقد و بقیه اقساط روانه میز فروش می‌شود که خریدار باید وجه نقد معامله را طی ۹ روز کاری به حساب این سازمان واریز و بقیه را به‌صورت اقساط شش ماهه در مدت ۶ سال بپردازد.

همچنین بلوک ۷۸.۳۷ درصدی سهام شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج فارس در حالی توسط کارگزاری فیروزه آسیا روی میز فروش می‌رود که سود اقساط آن ۱۳ درصد اعلام شده است.

این بلوک ۷۸.۳۷ درصدی سهام شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج فارس پیش‌تر در آذرماه امسال به قیمت پایه هر سهم ۴.۰۰۰ ریال و در دیماه و بهمن‌ماه امسال به قیمت پایه هر سهم ۲.۷۵۰ ریال در بورس اوراق بهادار عرضه شده بود که خریدار نداشت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا