پورابراهیمی در تذکر شفاهی:

لاریجانی برای حل مشکل بازنشستگان فولاد وارد عمل شود

لاریجانی برای حل مشکل بازنشستگان فولاد وارد عمل شود

گروه صنایع معدنی >فولاد - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از حل نشدن مشکل بازنشستگان فولاد در وزارت رفاه، خواستار ورود شخص رئیس مجلس به موضوع و حل آن شد.

به گزارش ماین نیوز، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در پایان جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به باقی ماندن مشکل بازنشستگان صنعت فولاد و به تاخیر افتادن چندماهه حقوق آنها، گفت: متاسفانه تاکنون چندبار مشکل این بازنشستگان را با هیات رئیسه مجلس مطرح کرده‌ایم و متاسفانه وزیر رفاه نیز اقدامی که بتواند حقوق این بازنشستگان را به روزرسانی کند، انجام نداده است.

وی افزود: امروز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز آنقدر به تاخیر افتاده که می‌ترسیم مشکل بعدی، برای این گروه از بازنشستگان باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواست تا خودش وارد موضوع شده و در نشست مشترک با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشکل این بازنشستگان را حل کند.

مصوبه مجلس درباره مربیان پیش‌دبستانی با تفاسیر مختلف روبرو شده است

پورابراهیمی در ادامه و در تذکر به علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش گفت: مجلس تلاش کرد تا مشکل پیش‌دبستانی را حل کند، اما امروز این مصوبه مجلس در سطح استانها با تفاسیر مختلف روبرو شده است.

وی همچنین با انتقاد از عدم پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته، خواستار رفع این مشکل شد.

نماینده مردم کرمان در مجلس همچنین در تذکر مشترک به رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد، از عدم ابلاغ مصوبه آزادسازی سهام عدالت در دولت انتقاد کرد و گفت: لایحه این موضوع را سریعتر به مجلس بیاورید.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا