تحقق ۸۸ درصدی بودجه "ذوب" در ۱۱ ماه سال جاری

تحقق ۸۸ درصدی بودجه

گروه معادن >سنگ آهن - شرکت ذوب آهن با انتشار عملکرد تولید و فروش ماهانه بهمن و ۱۱ ماهه ، ۸۸ درصد از بودجه پیش بینی شده سال جاری را پوشش داد.

به گزارش ماین نیوز،ذوب آهن 3.3 هزار میلیارد تومانی که به علت زیاندهی دو سال متوالی، مشمول فرایند تعلیق شده اقدام به ارایه عملکرد تولید و فروش بهمن و 11 ماهه سال جاری کرد.

براین اساس، "ذوب" در ماه گذشته موفق به فروش 464 میلیارد تومان انواع محصول معادل 11 درصد از بودجه کل شرکت شده که نسبت به ماه گذشته با رشد 14 درصدی همراه بوده است.

همچنین مجموع کل فروش این شرکت فرابورسی در 11 ماه سال جاری 3.7 هزارمیلیارد تومان معادل 88 درصد از بودجه بوده و برای تحقق کامل بودجه به فروش 491 میلیارد تومان دیگر تا پایان سال مالی نیاز دارد.

این شرکت تیر آهن را در بهمن ماه با 2.9 درصد رشد نسبت به ماه قبل مبلغ 24،244 ریال به ازای هر کیلو و میلگرد را با 3.6 درصد کاهش مبلغ 22،196 ریال به ازای هر کیلو اعلام کرده و انتظار داشته برای سال جاری حدود 865 هزار تن فروش تیر آهن داشته باشد که تا پایان بهمن ماه حدود 659 هزار تن تیر آهن تولید و 619 هزار تن آن را معادل 72 درصد به فروش رسانده است.

بنابراین گزارش،کل مبلغ فروش شرکت در سال مالی گذشته شرکت مبلغ 3.3 هزار میلیارد تومان بوده و پیش بینی ذوب آهن برای کل سال مالی 96، مبلغ 4.2 هزار میلیارد تومان است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا