بازدید نمایندگان دانشگاه فناوری مالزی از بورس تهران

بازدید نمایندگان دانشگاه فناوری مالزی از بورس تهران

رییس دانشکده کسب و کار بین المللی، پروفسور خیرالزمان اسماعیل به همراه معاونان دانشکده، اساتید و چند نفر از دانشجویان UTM از بورس تهران بازدید کردند و با مسئولان و کارشناسان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 هیاتی از دانشکده کسب و کار بین المللی دانشگاه فناوری مالزی(UTM) دوشنبه هفتم اسفند 1396 از بورس تهران بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از شرکت بورس تهران، رییس دانشکده کسب و کار بین المللی، پروفسور خیرالزمان اسماعیل به همراه معاونان دانشکده، اساتید و چند نفر از دانشجویان UTM با هدف آشنایی با بازارسرمایه ایران و تبادل تجارب در خصوص مطالعات و نحوه اجرای اصول راهبری شرکتی در بنگاه های ایران و مالزی از بورس تهران بازدید کردند و با مسئولان و کارشناسان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

براساس این گزارش دکتر محمد تبار، معاون پشتیبانی بورس تهران ضمن خوشامد گویی به اعضای این هیات؛ به سوابق مطالعات راهبری شرکتی در ایران و اهمیت استانداردهای وضع شده جهت حمایت از حقوق تمامی ذینفعان اشاره کرد.

همچنین در این دیدار، هیات مالزیایی با بازار سرمایه ایران و بورس تهران آشنا شدند و در جریان جزئیاتی از وضعیت راهبری شرکتی در بنگاه های پذیرش شده در بورس تهران قرار گرفتند.

در ادامه نشست، گزارشی از تاریخچه مطالعات مربوط به راهبری شرکتی در شرکت های مالزیایی، دوره های توسعه استاندارد ها و تاثیر گذاری آنها در بهبود عملکرد بنگاه ها توسط نمایندگان UTM ارایه شد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا