نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

مشکلات بوشهر فقط با تغییر نگاه مسئولان کشوری حل می‌شود

مشکلات بوشهر فقط با تغییر نگاه مسئولان کشوری حل می‌شود

بوشهر - نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات بوشهر فقط با تغییر نگاه مسئولان کشوری حل می‌شود.

عبدالکریم جمیری صبح دوشنبه در نشست با اتاق اصناف بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در زمینه‌های مختلف اظهار داشت: با وجود ظرفیت‌های فراوان استان شاهد وجود مشکلات متعددی در سطح استان هستیم.

وی خواستار تغییر نگرش مسئولان برای رفع مشکلات استان به‌ویژه در حوزه تجارت شد و اضافه کرد: مالیات و میزان بهای برق مصرفی یکی از مشکلات مهم واحدهای صنفی است که باید برای رفع آن شاهد کاهش تعرفه‌ها باشیم.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت برای دریافت مالیات از بنگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ با مشکل مواجه است و فشارهای مضاعفی بر اقشار کم درآمد و کسبه می‌آورد.

وی با تاکید بر اینکه نباید بیش از قانون از واحدهای صنفی توقع پرداخت مالیات داشت، بیان کرد: با توجه به بالا بودن قیمت تمام شده کالا در بوشهر شاهد یکسان دیدن میزان وصولی مالیات از کسبه بوشهری با شهرهای دیگر هستیم که چندان توجیه پذیر نیست.

جمیری با بیان اینکه نمی‌توان با افزایش قیمت‌ها اقتصاد را مدیریت کرد، ادامه داد: تنها راه موجود هدایت فعالیت‌های اقتصادی به سمت رقابتی‌شدن کالاها در کنار توجه به تولیدات داخلی است.

وی با تاکید بر اینکه باید تخفیف‌هایی برای استان بوشهر به ویژه در زمینه قمیت برق در نظر گرفته شود، افزود: تغییرات مکرر در مدیریت استان بوشهر باعث شده تا اشکالاتی در حوزه اجرایی ایجاد شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران و کارشناسان باید با تلاش مضاعف و چانه‌زنی در مرکز و وزارتخانه‌های متبوع خود زمینه ارائه خدمات آسان به مردم را تحقق ببخشند.

وی همچنین به پیگیری‌های مکرر خود برای رفع موانع موجود بر کالای حمل مسافر یا ته لنجی اشاره کرد و گفت: باید شرایط مناسب برای فعالیت کسبه و بازاریان فراهم شود و حمایت مناسبی صورت گیرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا