گزارش ۹ ماهه بانک صادرات منتشر شد

گزارش ۹ ماهه بانک صادرات منتشر شد

بانک صادرات بعد از برگزاری مجمع به عنوان گام نخست بازگشایی نماد و پس از آن با انتشار صورت های مالی صاحبان سهام خود بزرگترین تحول در زمینه رفع محدودیت های معاملاتی این شرکت در تالار شیشه ای را به وجود آورد.

بانک صادرات با انتشار صورت‌های مالی ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۹۶ نسبت به شفاف سازی در این دوره مالی اقدام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) ، بانک صادرات بعد از برگزاری مجمع به عنوان گام نخست بازگشایی نماد و پس از آن با انتشار صورت های مالی صاحبان سهام خود بزرگترین تحول در زمینه رفع محدودیت های معاملاتی این شرکت در تالار شیشه ای را به وجود آورد.

بانک صادرات با سرمایه معادل 57 هزار و 800 میلیون ریال زیان خالص هر سهم در پایان دوره مالی 9 ماهه منتهی به 30آذر ماه 96 را 525 ریال به صورت حسابرسی نشده اعلام کرد. این بانک در دوره مشابه سال قبل 760 ریال زیان به صورت حسابرسی شده اعلام کرده بود. در دوره 9 ماهه امسال زیان "وبصادر" 235 ریال کاهش داشت.

بر اساس سایر اطلاعات این شفاف سازی، بانک صادرات در این دوره مالی به میزان 64 هزار و 59 میلیارد و 319 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره را در صورت های مالی خود به ثبت رسانده که نسبت به دوره مشابه سال قبل که 63هزار و 301 میلیارد و 2 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره را اعلام کرده بود با 758 میلیارد و 317 میلیون ریال افزایش مواجه شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا