حسابرسی نشده اعلام شد؛

نگاهی به صورت های مالی 9 ماهه "سیستم"

نگاهی به صورت های مالی 9 ماهه

شرکت همکاران سیستم در دوره 9 ماهه منتهی به 30 آذرماه 96 مبلغ 460ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل 43درصد افزایش داشت.

 

شرکت همکاران سیستم اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره ای 9ماهه منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 950 میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت همکاران سیستم با انتشار عملکرد 9 ماهه خود اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ 437 میلیارد و 230 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 460 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد.

این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل مبلغ 322 ریال سود شناسایی کرده بود. "سیستم" در پایان سال مالی گذشته به ازای هر سهم 643 ریال سود محقق کرد.

با افزوده شدن سود انباشته ابتدای سال به سود خالص دوره در نهایت مبلغ 493 میلیارد و 706میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

این شرکت در پایان گزارش دلایل تغییرات واقعی اطلاعات دوره منتهی به پایان آذر ماه 96 را نسبت به اطلاعیه قبلی اینگونه اعلام کرده است: مبلغ 100 هزار میلیون ریال از درآمدهای عملیاتی این دوره مربوط به درآمد فروش سورس نرم افزار سپیدار و دشت به شرکت سپیدار سیستم آسیا ( یکی از شرکت های گروه همکاران سیستم) است که انتظار نمی رود در دوره های آتی تکرار شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا