تاخیر نامشخص پرواز کرمانشاه-تهران قشم‌ایر

تاخیر نامشخص پرواز کرمانشاه-تهران قشم‌ایر

در حالی قرار بود پرواز شماره 1675 کرمانشاه-تهران هواپیمایی قشم‌ایر ساعت 10 امروز انجام شود که پس از گذشت بیش از دو ساعت هنوز زمان دقیق انجام این پرواز مشخص نیست و مسئولان این ایرلاین پاسخ روشنی به مسافران نمی دهند.

یکی از مسافران پرواز شماره 1675 کرمانشاه-تهران قشم‌ایر در این‌باره به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، گفت:‌ ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز کارت‌های پرواز را به مسافران دادند و قرار بود ساعت 10 پرواز انجام شود.

وی تصریح کرد: این در حالی بود که یک و نیم ساعت پس از زمان پرواز یعنی 11:30 دقیقه به مسافران اعلام شد برای چک کردن کارت‌های پرواز مراجعه کنند که در کمال ناباوری کارت‌های جدید با زمان پرواز ساعت 12:00 پادر شد.

وی با اشاره به این‌که مسئولان قشم‌ایر به گمان خود زرنگ هستند، افزود: چند دقیقه پیش نیز اعلام شد که پرواز تهران-کرمانشاه ساعت 12:30 دقیقه به زمین می‌نشیند و با این اوصاف مشخص نیست چه زمانی پرواز ما انجام خواهد شد.

وی با انتقاد از این‌که قشم‌ایر هیچ عذرخواهی از مسافران بابت تاخیر به وجود آمده نکرده است، گفت: بسیاری از مسافران برای انجام کارهای اداری عازم تهران هستند که به این ترتیب رفتن آنها بی‌فایده خواهد بود.

وی خواستار برخورد سازمان هواپیمایی کشوری با ایرلاین‌هایی شد که به دستورالعمل رعایت حقوق مسافران کمترین توجهی نمی‌کنند.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا