افت قیمت انواع سکه و دلار

افت  قیمت انواع سکه و دلار

صرافی های پایتخت امروز هر دلار آمریکا را با ۸۶ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۵۸۴ تومان می فروختند. همچنین هر پوند انگلیس با کاهش ۱۱۰ تومانی در مدت مشابه ۶ هزار و ۷۷۰ و هر یورو نیز با کاهش ۳۸۱ تومانی به قیمت ۵ هزار و ۷۱۶ تومان ثابت مانده بود.


قیمت انواع سکه در بازار امروز، با کاهش دسته جمعی معامله شد و دلار نیز با افت ۸۶ تومانی، ۴۵۸۴ تومان قیمت خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از ایبنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه و تا لحظه تنظیم این خبر) نسبت به روز یکشنبه با ۱۹ هزار تومان کاهش، یک میلیون و ۴۹۶ هزار تومان فروخته می شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۴۷۱ هزار و ۵۰۰ تومان داد و ستد می شد. هر قطعه سکه نیم بهار آزادی با ۱۵ هزارتومان افت در مدت مشابه ۷۳۸ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی با ۷ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش ۴۴۵ هزار تومان معامله می شد.

امروز همچنین هر قطعه سکه گرمی با ۴ هزار تومان کاهش ۲۹۸ هزار تومان ارزشگذاری شده بود. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز با کاهش یک هزار و ۲۴۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۱۴۳ هزار و ۶۰ تومان تعیین شده بود.

صرافی های پایتخت امروز هر دلار آمریکا را با ۸۶ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۵۸۴ تومان می فروختند. همچنین هر پوند انگلیس با کاهش ۱۱۰ تومانی در مدت مشابه ۶ هزار و ۷۷۰ و هر یورو نیز با کاهش ۳۸۱ تومانی به قیمت ۵ هزار و ۷۱۶ تومان ثابت مانده بود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا