سه ستاره برای فولاد خراسان در «جایزه ملی تعالی نگهداری ایران»

سه ستاره برای فولاد خراسان در «جایزه ملی تعالی نگهداری ایران»

دنیای معدن -فولاد خراسان موفق به کسب تقدیرنامه سه ستاره در اولین همایش جایزه ملی تعالی نگهداری و تعمیرات شد.

در همایش «جایزه ملی تعالی نگهداری» ایران که ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه در مرکز همایش های بین­المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، ده ها شرکت صنعتی حضور داشتند.

 

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان،  مدیر عامل مجتمع با تبریک کسب این موفقیت، از درایت و تلاش  معاون بهره­برداری و همکاران­ نواحی تولیدی و پشتیبانی و دیگر حوزه های شرکت نظیر: خرید، منابع انسانی، طرح و توسعه، مالی و اقتصادی قدردانی کرد.

مهندس احودی ابراز امیدواری کرد که از تجارب بدست آمده در ارزیابی سایر سازمان ها، در تعالی نت (نگهداری و تعمیرات) شرکت بهره گیری شود.

 

همچنین بر اساس این  گزارش،در نخستین همایش «جایزه ملی نگهداری»، سه تن از همکاران فولاد خراسان، آقایان مهندس محسنی، عقدایی و مژدکانلو به عنوان ارزیابان این جایزه مورد تقدی رقرار گرفتند.

گفتنی است «انجمن نگهداری و تعمیرات ایران»  به عنوان مرکزی علمی و غیرانتفاعی در زمینه نگهداری در کشور، تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می نماید که اولین جایزه ملی تعالی نگهداری دارایی ها را با هدف ترویج، فرهنگ­سازی و نهادینه سازی رویکردهای نگهداری و تعمیرات در شرکت ها و مجتمع های صنعتی، تولیدی، خدماتی و تحقیقاتی ایران در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ برگزار نمود.

 جایزه ملی نگهداری ایران، فرایندی است که طی آن همه ساله به برترین سازمان ­های ایرانی حائز شرایط در بخش­ های مختلف کشور، که در زمینه ایجاد، ارتقا و نهادینه سازی فرهنگ نگهداری خود فعالیت­ های چشمگیری را انجام داده ­اند، گواهینامه، تقدیر نامه یا تندیس «جایزه نگهداری» را از طریق همایش اعطا می نماید.

اهداف این جایزه ملی به شرح زیر است:

  1. ایجاد فضای تشویق بنگاه­ها و سازمان‌ها برای انجام عملیات «خودارزیابی» و شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود، بهبود مستمر و بهینه سازی نظام­های نگهداری.
  2. ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات و دانش سازمان­های موفق.
  3. بسترسازی و ایجاد فضای رقابتی توام با خلاقیت و نوآوری.
  4. ایجاد زبان مشترک و چارچوب مفهومی در شیوه مدیریت نگهداری سازمان­های ایرانی و ارائه مدل بومی.
  5. فرهنگ­سازی و ایجاد درک و آگاهی لازم از اهمیت و ارزش­های نهفته در کارآمدی نگهداری در بنگاه‏ها و سازمان­ها.
  6. توسعه فرهنگ تعالی و آموزش و ترویج مفاهیم سرآمدی نگهداری مدیران و فعالان این حوزه در سازمان های ایرانی.
  7. ارتقای جایگاه حوزه نگهداری در برنامه­ریزی­­ها و تصمیم سازی­های کلان اقتصادی و سازمانی، با توجه به نقش تاثیرگذار آن در تحقق اهداف و اجرای سیاست­های اقتصاد مقاومتی.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا