فرماندار ویژه طبس خبر داد:

بدهی ۱۷۰۰ میلیارد ریالی ذوب‌آهن اصفهان به زغال‌سنگ طبس

بدهی ۱۷۰۰ میلیارد ریالی ذوب‌آهن اصفهان به زغال‌سنگ طبس

گروه معادن >زغال‌سنگ - فرماندار ویژه طبس گفت: حیات ذوب‌آهن اصفهان به فعالیت معادن زغال‌سنگ طبس است و امیدواریم بدهی ذوب‌آهن که بیش از یک‌هزار و 700 میلیارد ریال است پرداخت شود تا مشکلات کارگران و معوقات آنان مرتفع شود.

به گزارش ماین نیوز،‌ سیدمهدی طلائی‌مقدم ظهر امروز در جلسه شورای اداری طبس اظهار داشت: طبس با توجه به وجود معادن قطب مواد معدنی کشور بوده و امیدواریم به قطب صنعت زغال‌سنگ تبدیل شود و تنها نقطه در خراسان‌جنوبی است که به خط ریلی، هوایی و جاده‌ای دسترسی دارد.

وی افزود: صنعت جوار ریلی با توجه به پیگیری‌های مدیرکل راه‌آهن شرق در دستور کار است و این شهرستان با توجه به وجود بارگاه حضرت حسین بن موسی‌الکاظم(ع) یکی از قطب‌های مذهبی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس ادامه داد: طبس در بحث گردشگری در سال 96 بعد از خراسان رضوی و مشهد رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

طلائی‌مقدم عنوان داشت: طبس یک شهرستان معدنی است که متاسفانه مسائل مختلف باعث افزایش کارگران و مطالبات آنان شده است اما خوشبختانه مطالبات کارگران از 6 ماه به حداقل سه ماه رسیده است گرچه باز هم بابت این موضوع نگران هستیم.

وی افزود: حیات ذوب‌آهن اصفهان در معادن زغال‌سنگ طبس است و امیدواریم مطالبات ذوب‌آهن که بیش از یک‌هزار و 700 میلیارد ریال است پرداخت شود تا مشکلات کارگران و معوقات آنان مرتفع شود.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا