در انتشارات بورس به چاپ رسید:

کتاب فهم و تحلیل صورت های مالی را از بورس پاب تهیه کنید

کتاب فهم و تحلیل صورت های مالی را از بورس پاب تهیه کنید

کتاب فهم و تحلیل صورت های مالی نوشته حیدر فروغ نژاد، شاهین احمدی و امین سادات در 340 صفحه و هشت سرفصل توسط انتشارات بورس منتشر شد.

کتاب "فهم و تحلیل صورت های مالی با تأکید بر استانداردهای بین المللی گزارش گری مالی و افته های مالی" توسط انتشارات بورس به چاپ رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، کتاب فهم و تحلیل صورت های مالی نوشته حیدر فروغ نژاد، شاهین احمدی و امین سادات در 340 صفحه و هشت سرفصل توسط انتشارات بورس منتشر شد.

در مقدمه این کتاب آمده است: هدف از تدوین کتاب، تبیین گزارشگری مالی شرکتها، آموزش زیربنای مفهوم حسابداری و چگونگی تبدیل شدن این مفاهیم به صورت های مالی شرکت ها و نیز روشن کردن این مفهوم برای مدیران است که حسابداری، اقدامات و تصمیمات متخذه آنها را چگونه بازتاب می دهد.

در بخش دیگری از این کتاب آمده است: "فرایند گزارشگری مالی و تحلیل صورت های مالی، در پی کمک به سرمایه گذاران و تحلیل گران در درک عمیق و درست سودآوری و ریسک های یک شرکت و نیز استفاده از این اطلاعات برای پیش بینی سودآوری و ریسک های آتی و نیز ایجاد امکان اتخاذ تصمیمات سرمایه گذاری هشیارانه است. تحلیل کامل و متفکرانه صورت های مالی، فعالیت ارزشمندی است که ارزش قابل توجهی برای جامعه ایجاد می کند. اما در صورتی که این عمل بدون ملاحظه انجام شود، زیان های هنگفتی به بار خواهد آمد."

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب فهم و تحلیل صورت های مالی را با مراجعه به فروشگاه انتشارات بورس واقع در تهران میدان ونک، خیابان ملاصدرا، پلاک 25، تلفن 88648192 یا از سایت بورس پاب تهیه کنند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا