احداث واحد تولیدی فولاد در اردبیل

احداث واحد تولیدی فولاد در اردبیل

دنیای معدن - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: واحد تولیدی فولاد با ۲۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در اردبیل احداث می شود.

بهمن حسین زاده دیروز در جلسه بررسی مشکلات شرکت فولاد اختر تابناک سبلان اردبیل اظهار داشت: یکی از دلایلی که سبب می شود تا تولیدات و محصولات تولیدشده در واحدهای تولیدی و صنعتی قدرت رقابت پذیری در بازارهای مختلف را نداشته باشد استفاده از مدیریت و روش های سنتی در این واحدهاست.

وی تصریح کرد: انتظار می رود مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح استان از مدیریت سنتی پرهیز کرده و با استفاده از شیوه های علمی مدیریتی و استفاده از تکنولوژی و فناوری روز علاوه بر صرفه جویی در هزینه های تولید، قدرت رقابت در بازارهای داخلی و خارجی را نیز کسب کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با تاکید بر حمایت مسئولان استانی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: حل مشکلات اقتصادی در منطقه در گرو رونق تولید و اشتغال بوده که برای رسیدن به این هدف مهم باید تلاش کنیم تا از فعالیت و حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان استقبال کرده و زیرساخت هایی لازم در این حوزه را فراهم کنیم.

حسین زاده با اشاره به برخی مشکلات واحد تولیدی نولاد اختر بیان کرد: باید در زمینه رفع مشکلات این واحد صنعتی در حال احداث اقدامات جدی و اساسی از سوی مسئولان و متولیان امر انجام شود تا بتواند وارد فاز عملیاتی و تولید شود و زمینه برای افزایش تولید و اشتغال تعدادی از بیکاران در این واحد فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در این واحد تولیدی افزود: این شرکت با سرمایه گذاری 210 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 117 نفر در شهرک صنعتی شماره دو در حال احداث بوده که تلاش و حمایت برای راه اندازی و آغاز فعالیت این واحد تولیدی انجام می شود.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا