کتاب فهم و تحلیل عملکرد مالی بانک ها را از انتشارات بورس بخواهید

کتاب  فهم و تحلیل عملکرد مالی بانک ها را از انتشارات بورس بخواهید

کتاب فهم و تحلیل عملکرد مالی بانک ها، در 6 فصل و 121 صفحه تنظیم شده است که شامل مطالعه ارتباط بین مجموعه ای از عملکرد مالی در یک مقطع و مطالعه روند آنها در طول زمان در قالب کمیته های مرتبط با یکدیگر می شود.

کتاب " فهم و تحلیل عملکرد مالی بانک ها" نوشته میثم کاویانی و حامد آراد در انتشارات بورس به چاپ رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، کتاب فهم و تحلیل عملکرد مالی بانک ها، در 6 فصل و 121 صفحه تنظیم شده است که شامل مطالعه ارتباط  بین مجموعه ای از عملکرد مالی در یک مقطع و مطالعه روند آنها در طول زمان در قالب کمیته های مرتبط با یکدیگر می شود.

در مقدمه این کتاب آمده است: "تجزیه و تحلیل عملکرد مالی، فرآیندی است که طی آن مشخصات و ویژگی های بارز مالی و عملیاتی واحد اقتصادی با استفاده از صورت های مالی و سایر اطلاعات مالی مشخص می شود و استفاده کنندگان از صورت های مالی را در امر تصمیم گیری یاری می کند. به طور کلی هر واحد اقتصادی به منظور برنامه ریزی و تعیین خط مشی آینده، اطلاعات و گزارش های حسابداری را مورد بررسی قرار می دهد. از آنجا که اطلاعات حسابداری به خودی خود قابل استفاده نیستند، باید ثبت، طبقه بندی و در قالب صورت های مالی خلاصه شوند."

 

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب فهم و تحلیل عملکرد مالی بانک ها را با مراجعه به فروشگاه انتشارات بورس واقع در تهران میدان ونک، خیابان ملاصدرا، پلاک 25، تلفن 88648192 یا از سایت بورس پاب تهیه کنند.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا