دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی مطرح کرد؛

اقدام جدید بورس کالا، پاسخگوی نیاز امروز پتروشیمی ها

اقدام جدید بورس کالا، پاسخگوی نیاز امروز پتروشیمی ها

در شرایط امروز که پتروشیمی ها با مشکلات مالی روبه رو هستند و به سرمایه در گردش نیاز ضروری دارند، تامین مالی پتروشیمی آبادان از طریق انتشار اوراق سلف پی وی سی قدم مناسبی از سوی بورس کالاست که این اتفاق در نهایت به رشد تولید در صنعت پتروشیمی منجر می شود.

 

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی درخصوص انتشار اوراق سلف پی وی سی  گفت: توسعه فعالیت های بورس کالای ایران به سمت ابزارهای نوین مالی که یکی از آنها اوراق سلف موازی است، خواسته فعالان صنایع مختلف را برآورده می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه ( سنا) و به نقل از پایگاه خبری بورس کالای ایران احمد مهدوی  افزود: در همین راستا  امروز پتروشیمی آبادان توانست از طریق بورس کالا تامین مالی یکساله انجام دهد که استقبال سایر پتروشیمی ها از این ابزار تامین مالی، موجب فعالیت حداکثری و در نهایت رشد تولید خواهد شد.

مهدوی اظهار داشت: بارها اعلام کرده ام که هیچ کس مخالفت سازوکار بورس کالا در کشور نیست بلکه باید مسوولان شرایطی را فراهم کنند تا بورس کالا بدون وجود محدودیت های دستوری به مسیر خود ادامه دهد که در این بین وجود ابزارهای نوین مالی و امکان تامین مالی صنایع، می تواند یکی از جاذبه های بزرگ بورس کالا برای پتروشیمی ها، سرمایه گذاران و مصرف کنندگان باشد.

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا