روز گذشته در بورس کالا رقم خورد؛

نوسان بهای آتی سکه

نوسان بهای آتی سکه

معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۱۱ هزار و ۷۷۷ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۱ هزار و ۹۰۸ میلیارد ریال منعقد کردند.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، دیروز در سررسید اسفند ماه امسال ۵۲۴ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با رشد ۰.۰۴ درصدی به یک میلیون و ۴۹۹ هزار تومان رسید. در سررسیدهای اردیبهشت ماه ۹۷ و تیرماه سال آینده نیز به ترتیب ۹۳ و ۱۶۱ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اردیبهشت ماه با افت ۰.۲۹ درصدی به یک میلیون ۵۲۵ هزار تومان و برای تحویل تیرماه سال آینده با افت ۰.۲۵ درصدی به یک میلیون و ۵۵۶ هزار تومان رسید.

همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل شهریور و آبان ماه سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید شهریور یک هزارو ۹۶۱ قرارداد و در سررسید آبان ۹۷ بالغ بر ۹ هزار و ۳۴ قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد.

بهای سکه در قرارداد تحویل شهریور سال آینده ۰.۳۴ درصد افت کرد و یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان معامله شد و در قرارداد آبان ماه سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و ۶۳۶ هزار تومانی با ۰.۱۹ درصد افت بر تابلوی معاملات بودند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا