افت قیمت نفت پس از صعود چند روزه

افت قیمت نفت پس از صعود چند روزه

افت قیمت نفت در معاملات امروز در حالی به ثبت رسید که افزایش میزان اندوخته نفتی در آمریکا از یک طرف و افزایش شاخص دلار از طرف دیگر موجبات رشد قیمت این کالا را موجب شدند.

قیمت نفت تگزاس آمریکا امروز با افت 0.9 درصدی به روند افزایشی چند روز گذشته خود خاتمه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، افت قیمت نفت در معاملات امروز در حالی به ثبت رسید که افزایش میزان اندوخته نفتی در آمریکا از یک طرف و افزایش شاخص دلار از طرف دیگر موجبات رشد قیمت این کالا را موجب شدند.

بر اساس این گزارش، قیمت نفت برنت با افت 0.3 درصدی به هر بشکه 68 دلار و 98 سنت رسید در حالی که قیمت نفت سبک تگزاس آمریکا با افت 0.6 درصدی هر بشکه 65 دلار و 11 سنت معامله شد.

 اما قیمت طلا با افزایش 0.1 درصدی به هر اونس یک هزار و 346 دلار رسید . سرمایه گذارانی که چشم انتظار جلسه فدرال رزرو برای افزایش قیمت طلا هستند همچنان از وارد شدن به چرخه معاملات خودداری می کنند تا پس از اعلام نتیجه جلسه، با استراتژی کامل به سرمایه گذاری بپردازند.

در سوی دیگر، در بازار فلزات لندن، قیمت هر تن مس با روند کاهشی همراه شد و به هر تن هفت هزار و 35 دلار داد و ستد شد. قیمت سرب نیز به هرتن دو هزار و 594 دلار رسید در حالی که قیمت نیکل 13 هزار و 517 دلار در هر تن معامله شد.

قیمت قلع در این میان به هر تن 21 هزار و 795 دلار رسید و قیمت روی هر تن سه هزار و 517 دلار معامله شد.

اما در معاملات داخلی، نرخ ارز بانکی با نوسان رو به رو شد.

قیمت هر دلار آمریکا با افزایش همراه شد و به سه هزار و 695 تومان رسید و قیمت پوند انگلیس به پنج هزار و 189 تومان داد و ستد شد.

قیمت هر درهم امارات متحده به 100 تومان رسید در حالی که قیمت هر یورو به چهار هزار و 573 تومان معامله شد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا