کرباسیان ارائه می کند: اقدامات و برنامه های کلان در زنجیره فولاد

کرباسیان ارائه می کند: اقدامات و برنامه های کلان در زنجیره فولاد

دنیای معدن - رییس هیات عامل ایمیدرو در هشتمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن، اقدامات و برنامه های کلان زنجیره فولاد کشور را ارئه می کند.

در این همایش مهدی کرباسیان به ارائه توسعه، تولید، برنامه ها در چشم انداز فولاد، زیرساخت، اکتشاف، صادرات، فن آوری، حمل و نقل، نیروی انسانی و سیاستگذاری این حوزه در زنجیره فولاد می پردازد.

در این همایش به اقدامات و سیاست گذشته که سبب افزایش تولید و توسعه صادرات شد و نیز سیاست های آتی در این حوزه اشاره خواهد شد.

هشتمین همایش چشم انداز صنعت فولاد 10 و 11بهمن ماه با حضور مقامات عالی و شرکت های معتبر داخلی و خارجی در مرکز همایش های صدا وسیما برگزار می شود.

محورهای همایش عبارتند از: توسعه متوازن فولاد و سنگ آهن در افق1404، تولید فولاد باکیفیت صادرات محور(تکنولوژی نوین، کیفیت و...)، تامین مالی در صنعت فولاد، عوامل موثر بر قیمت تمام شده و بهینه سازی آن، فرصت ها و تهدیدهای خصوصی سازی صنعت فولاد.

در میان شرکت کنندگان همایش اسامی شرکت های معتبر خارجی همچون اتوتک، دانیلی،سارایه و اس ام اس به چشم می خورد. از جمله شرکت کنندگان داخلی همایش نیز می توان به وزارت صمت، ایمیدرو، شرکت ملی فولاد ایران، ایریتک، انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن و..اشاره کرد.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا