"غدیس" اقدام به افشای اطلاعات با اهمیت کرد

پاکدیس علت تغییر با اهمیت پیش بینی درآمد هر سهم را افزایش هزینه های اداری عمومی و فروش بیان می کند.

شرکت پاکدیس اقدام به افشای اطلاعات درباره تغییر با اهمیت پیش بینی درآمد هر سهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت پاکدیس با سرمایه ثبت شده 280 هزار میلیون ریال در خصوص تغییر با اهمیت پیش بینی درآمد هر سهم توضیح داد.

"غدیس" سود خالص پیش بینی شده قبلی را 101 هزار و 174 میلیون ریال اعلام کرده بود که به 54 هزار و 680 میلیون ریال کاهش یافت.

این شرکت سود خالص پیش بینی شده فعلی را 54 هزار و 680 میلیون ریال اعلام کرد.

پاکدیس علت تغییر با اهمیت پیش بینی درآمد هر سهم را اینگونه اعلام کرد: افزایش هزینه های اداری عمومی و فروش عمدتاً به دلایل زیر است:

 الف : عقد قرارداد با صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران ، به مبلغ 32 میلیارد و 400 میلیون ریال جهت پخش آگهی تبلیغاتی است که در مدت مشابه سال قبل هیچ مبلغی از این بابت هزینه نشده بود .

 ب: ایجاد حوزه های جدید مشارکتی ( هیبریدی ) و جذب حدوداً 70 نفر پرسنل برای این حوزه ها، با هدف حفظ بازار و پیشگیری از افت فروش ( ناشی از رکود بازار ) که به تبع آن افزایش هزینه های توزیع و فروش را به میزان حدوداً 10 میلیارد ریال در پی داشته است .

 هزینه های فوق در مدت مشابه سال قبل صفر بوده و شرکت برای فراهم کردن بستر مناسب جهت افزایش فروش در سال های بعد، نسبت به انجام تبلیغات تلویزیونی و ایجاد مراکز فروش مشارکتی ( هیبریدی ) اقدام کرده است و امیدواریم تاثیرآن برفروش اواخر سال 1396و سالهای بعد درخور توجه باشد .

پیش بینی می شود تا پایان سال 1396 حداقل 85 درصد فروش پیش بینی شده در بودجه محقق شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا