آغاز تولید آهن اسفنجی در سومین واحد احیا مستقیم به روش ایرانی PERED

آغاز تولید آهن اسفنجی در سومین واحد احیا مستقیم به روش ایرانی PERED

گروه صنایع معدنی >فولاد - مهندس حسن کرباسچی مدیر شعبه ایران شرکت MME با اعلام این خبر افزود : این پروژه که در منطقه نیریز واقع در استان فارس قرار دارد با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی در سال ، با سرمایه گذاری مشترک ایمیدرو و شرکت سرمایه گذاری غدیر بزودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش ماین نیوز، شرکت های بین المللی فولاد تکنیک بعنوان پیمانکار و MME صاحب تکنولوژی PERED به همراه شرکت تارا طرح ( مشاور طرح ) در احداث این پروژه حضور داشته اند.

وی خاطر نشان کرد : سومین طرح PERED در حالی به بهره برداری رسیده که دو پروژه ی شادگان و میانه که با همین تکنولوژی در سال جاری افتتاح شده اند ، هم اکنون در حد ظرفیت اسمی در حال تولید می باشند.
رسیدن به این میزان تولید با مشخصات کیفی مطلوب ، در مدت زمان کوتاهی که از آغاز بکار واحد های پرد می گذرد ( در مقایسه با سایر روش ها ) دستاورد بزرگی برای متخصصان صنعت فولاد کشور محسوب می شود .

با توجه به سهولت بهربرداری ، نتایج کیفی و کمی محصول و کاهش میزان مصارف در طرحهای قبلی و همچنین راه اندازی سومین پروژه ی استانی با استفاده از این روش در سال جاری ، تکنولوژی PERED بعنوان شاهکار صنعت فولاد شناخته و تثبیت شده است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا