رکورد تولید ماهانه «آهن اسفنجی» در فولاد خراسان

رکورد تولید  ماهانه «آهن اسفنجی» در فولاد خراسان

دنیای معدن - رکورد ماهانه تولید آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم فولاد خراسان شکسته شد.

     با تولید  128029تن آهن اسفنجی در دی ماه سال 1396 ، میزان تولید این محصول در فولاد خراسان،  نسبت به رکورد قبلی 901 تن افزایش یافت.

    مدیر احیا مستقیم مجتمع فولاد خراسان رکورد قبلی تولید آهن اسفنجی را 127 هزار و 128 تن اعلام نمود، که در شهریور ماه سال 1392 اتفاق افتاده است.

    مهندس فرشید فضیلتی افزود: با توجه به راه اندازی واحد فولادسازی شماره 2 در اردیبهشت ماه سال جاری و افزایش تولید آن واحد ، افزایش تولید در واحد احیا که تامین کننده ماده اولیه واحد فولادسازی است برنامه ریزی گردید .

وی دستیابی به این رکورد را تلاش همسوی همه همکاران تولید و پشتیبانی دانست و افزود: تامین به موقع قطعات یدکی وگندله مورد نیاز این واحد با افزایش زمان در دسترس تولید را از دیگر علل محقق شدن این رکورد نام برد.

    ایشان ضمن تشکر و قدردانی از تمامی همکاران و دیگر بخش ها، که در به ثمر رسیدن ثبت این رکورد تلاش کرده اند، اظهار امیدواری نمود به زودی با راه اندازی واحد گندله سازی شرکت و پایداری تامین مواد اولیه باکیفیت، تولید ناحیه احیا نیز به رکوردهای بالاتری دست یابد .

یاد آور می شود واحد احیا مستقیم این شرکت دارای دو مدول  با تکنولوژی میدرکس می باشد و در سال 1388 افتتاح و شروع بکار نموده است.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا