رکورد تولید تختال در فولاد هرمزگان شکست

رکورد تولید تختال در فولاد هرمزگان شکست

دنیای معدن -کارکنان سختکوش شرکت فولاد هرمزگان با افزایش بهره وری و استفاده بهینه از تجهیزات در دی ماه سال 96 با تولید 130هزار و 475 تن تختال در این کارخانه طی سی روز، رکورد جدیدی را به ثبت رساندند که رکورد قبلی 129هزار و 148 تن تختال در فروردین ماه سالجاری طی سی و یک روز بوده است.

معاون بهره برداری فولاد هرمزگان گفت : کارکنان پرتلاش واحد فولادسازی فولاد هرمزگان علاوه بر ثبت رکورد ماهانه تولید تختال در تاریخ 27 دیماه 96 با دستیابی به رکورد 48 ذوب و افزایش تولید به میزان  5هزار و 750 تن تختال در روز ، برگ زرین دیگری بر افتخارات فولاد هرمزگان  به ثبت رساندند.

مهندس محمدجعفر پارسی افزود: رکورد پیشین تولید در کوره های قوس الکتریکی ، مربوط به دوم دیماه 96 به میزان 47 ذوب با تولید  5هزار و 610 تن تختال بوده است.

معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به تلاش و همت کارکنان در ثبت این رکوردها گفت:  همدلی، تعلق خاطر سازمانی و افزایش بهره وری نیروی انسانی، بهبود فرایند تولید و افزایش آماده به کاری تجهیزات و همچنین انتقال دانش فنی از فولاد مبارکه به عنوان مهمترین عوامل مؤثر در کسب این رکورد ها برشمرد.

وی اضافه کرد : انتقال دانش فنی از فولاد مبارکه  و تجربه کارشناسان بزرگترین کارخانه فولادی کشور نقش بسزایی در رشد و شکوفایی فولاد هرمزگان و دستیابی به رکوردها و جهش در تولید داشته است ،به طوری که امروز شاهد دستیابی به ظرفیت های اسمی کارخانه و تولید باکیفیت ترین تختال کشور در فولاد هرمزگان هستیم.
وی با تأکید بر ضرورت تثبیت این شرایط و لزوم دستیابی به رکوردهای بالاتر افزود: به یقین با کمک و همکاری همه واحدهای شرکت میتوانیم به شرایط مطلبوبتری دست یابیم.
مهندس پارسی در پایان از تلاش تمامی کارکنان واحد فولادسازی و همکاری واحدهای پشتیبانی و همچنین از حمایتهای مدیریت ارشد سازمان که در تحقق اهداف شرکت همواره مشوق کارکنان بوده اند، تشکر و قدردانی کرد.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا